Hvilken Disney film er din yndlings?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

AnneP

Askepot

Stærkt efterfulgt af

Robin Hood + Skønheden og Udyret

elllllllllsker Disney!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sandra-t

DAs mor skriver:

Løvernes konge!

Disney/pixar: Find Nemo eller Toys Story 3 ...

helt enig... har dog også noget med lady og vagabonden <3

Anmeld

15. marts 2011

LRJ

Robin hood, find nemo

Hannah montanna, High school musical, camp rock 1 og 2 hehe Jeg Elsker Disneys "levende" film, og kan se dem  MANGE gange hehe 

Anmeld

15. marts 2011

-Milla-

Ihh, hvor hyggeligt. Elsker bare disney film.
Hvis jeg falder over dem, når jeg er ude at handle er jeg simpelthen nødt til at købe dem.
Jeg har svært ved at fremhæve en kun, men glæder mig til at se "Skønheden og udyret," som jeg har købt på blu ray dvd. Ellers har AristoCats, Den lille Havfrue, Robin Hood osv også altid været et hit.
Tror der skal laves disney marathon med min niece, når jeg går på barsel.

Anmeld

15. marts 2011

Lullaby

Askepot og alladin. Min farmor gav mig dem. Jeg tænker på hende hver gang jeg ser dem.

Anmeld

15. marts 2011

muzen

kan kun svare Aladdin jeg ELSKER den. og endelig endelig har min søn fået samme mening. så vi ser den mindst en gang om dagen lige fortiden. ellers har den kørt på cars men er ved at bliver idiot af den liille bil

Anmeld

15. marts 2011

snefnug

Min favorit er helt klart junglebogen, så den første gang som 5 årig, og intet har kunne slå den.

Men generalt elsker jeg bare disney film

Anmeld

15. marts 2011

Siljesmor

Jeg kan ikke vælge én ynglings.. Der er jo flere Aladdin, Skønheden & Udyret, Den lille havfrue og Løvernes Konge. De er helt klart i top.. MEN den nye animations-tegnefilm de lige er kommet med "To på flugt" er altså også bare skøøøøn  Elsker den scene, hvor de sidder i båden og ser alle lanterne blive sendt op SNØFT

Anmeld

15. marts 2011

Mi

Elsker næsten alle film fra Disney. Men jeg kan huske mange gange hvor jeg græd til den lille havfrue, så den kommer nok højt op på listen. Og så askepot og løvernes konge

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. marts 2011

Mulse-mor

Elsker også Disney. Især de helt gamle så som Bambi, Dumbo, Askepot, Peter Pan, Snehvide osv

Men er også glad for Skønheden og udyret, Den lille havfrue, Løvernes konge osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.