Hvilken Disney film er din yndlings?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

132319

Skal man vælge én? 

De er jo fantastiske hver og en! 

Bum bum, det må nok være Den lille Havfrue eller Skønheden og Udyret -Jeg kan ikke vælge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mary

Den Lille Havfrue er min all time favorite 

Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg bliver altid meget berørt når jeg ser den, specielt indtroen og afslutningen.....jeg er også sådan en tudetøs, men jeg oplever det hver gang. Tror det måske kan være fordi jeg husker at min far tog mig med ind i biografen og se den da jeg var en lille pige  

Anmeld

15. marts 2011

sisse86

Den lille havfrue er helt klart nr 1 hos mig, og har været det siden jeg var barn

Og kan næsten ikke vente til min datter vil se den med mig

Anmeld

15. marts 2011

Hailiesmom11

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.  

Bare et kedsomheds indlæg herfra.

Hvilken disney film er din yndlings, og hvorfor?  

Min er: Aristocats.

Fordi jeg synes den er så sød, romatisk og også spændende, jeg kan ikke slippe den hvis den er på dvd'en, selvom jeg kender filmen ud og ind :p 

Min ynglingsfilm er robin hood

grund: Det har bare været min ynglingsfilm siden jeg var barn

Anmeld

15. marts 2011

MaybeBaby

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.  

Bare et kedsomheds indlæg herfra.

Hvilken disney film er din yndlings, og hvorfor?  

Min er: Aristocats.

Fordi jeg synes den er så sød, romatisk og også spændende, jeg kan ikke slippe den hvis den er på dvd'en, selvom jeg kender filmen ud og ind :p 

Helt klart Skønheden og Udyret. Kan replikkerne ud og ind, men nej hvor jeg elsker musikken! Kom til at zappe forbi den på Disney channel og måtte så optage det program jeg var ved at se, så jeg kunne se S & U færdigt. Selvom vi har den Blu-Ray - Diamond version!

/Mette

Anmeld

15. marts 2011

Zafir

AIII... Man kan da ikke vælge én ynglings?!...

Hvis man skal tage minE ynglings fra en ende af, så:

Sværdet i stenen, fordi jeg elsker historien også er den bare hamrende morsom og episk er uglens grineflip

Den lille havfrue - den havde præmiere på min 11 års fødselsdag og jeg var i biffen og se den PÅ min fødselsdag Jeg syntes at den er rigtig godt skruet sammen og så ELSKER jeg bare sangene

AristoCats - Åhhh ja - fordi man jo må være en lille smule forelsket i Thomas O malley. Fordi der er SÅÅÅ mange oneliners... 'Moar, har jeg også øjne der glimser og funkler som safirer'???

Peter og Dragen Elliot - Fordi jeg bare bliver SÅÅÅ glad af den.

Også elsker jeg bare resten af dem... (indtil Mulan... der tabte de mig )

Men jeg glæder mig til at se 2 på flugt... Men er det dreamworks???

Anmeld

15. marts 2011

MinNoah

Jeg er vild med Aristocats..

Men også med Mulan! Og Pocahontas :-)

Anmeld

15. marts 2011

NinaNymannMadsen

elsker snehvide over alt på jorden. den er bare så god.

og kan den uden ad. og så er det et plus jeg har spillet med i snehvide en gang da vi opførte det i en gruppe jeg gik i hvor jeg spillede snehvide.

Anmeld

15. marts 2011

Lisette 84

Uhhh  jeg ved snart ikke...  Jeg er vild med dem ALLE sammen....... Men der er et par stykker jeg sætter på igen og igen... Det er Alladin og Skønheden og Udyret......... Jeg elsker de to...

Anmeld

15. marts 2011

Frejsmor

Ååårh jeg er bare udpræget Disney fan og det er da næsten umuligt at vælge altså!!! Jeg EEEELSKER disneys klassikere og når lille spunken kommer til verden skal den helt sikkert introduceres til den helt fantastiske Disney-verden!!!

Meeen skal jeg vælge så er mine yndlings altså Bambi og Dumbo, de er bare SÅÅÅ søde og samtidig lidt triste men de ender jo alligevel godt!!! Og så var det de første VHS Disney film jeg fik som barn, iiih nostalgi!! Og ja så har jeg bare aaaltid været helt vild med dyr!!! Gad vide om det var Disney der i sin tid fik min lyst vækket til at blive uddanet dyrlæge, det er i hvert fald det eneste jeg nogensinde har villet og er i fuld gang med min uddannelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.