Er min mand forkert på den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

Nemesis

KittyGirl skriver:

det startede med at de skulle afsted i marts, så lavede de planen om til april.. og nu ligger den 100% i maj... det er en del af jobbet, men det er også den sidste dag på turen... dvs. de skal hjem d.8 maj....

Så min mand synes altså godt han kan være bekendt at tage hjem til hans søns fødselsdag.... netop fordi der kun er en lille arbejdsdag tilbage ....

har han meldt det ud da arbejdsplanen den sidste gang blev rykket til maj?? 

Han kan vel bede om en normal fridag??

Jeg kan godt forstå han gerne vil være hjemme..og også at arbejdsplanerne kan komme på tværs af andre planer når, arbejdsplanen ikke har holdt sin oprindelige plan.

nu er der jo heldigvis ret lang tid til, så han kan jo sagtens nå at fortælle sin che hvordan verden ser ud fra hans øjne hvad angår den sidste dag.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Aprilmor11

KittyGirl skriver:

sådan har vi det nemlig også... vores er jo "ligegyldige" vi kan jo altid holde det weekenden efter eller noget

Men der er bare noget specielt ved at fejre sit barns fødselsdag... og så endda 1 års!

Lige præcis .. Den første fødselsdag er altid noget speciel

Håber at i finder ud af det og han kommer hjem til jeres søn

Anmeld

15. marts 2011

Mor-til-asta-09

KittyGirl skriver:

Min mand har et arbejde hvor han indimellem skal ud og lave udstillinger med børnemøbler i Tyskland.

Han har så fået at vide at han skal til Tyskland det meste af maj inkl. 7.maj som er Lasses 1 års fødselsdag.

Min mand er igang med at lede efter andet job da arbejdsmiljøet derude ikke er godt og kammertonen er rigtig dårlig.

Idag siger han så til hans kollega at han altså tager hjem til d.7 maj så han kan fejre Lasses 1 års fødselsdag.

Han får så at vide at det kan han da ikke bare gøre, og om han så også SKAL være hjemme på hans egen og min fødselsdag.

(Kollegaen gider ikke selv være hjemme ved familien)

Hvad synes i? er min mand forkert på den? eller er det i orden at ville være hjemme?

Hmm.. lavede altså en afstemning.. den er så væk

Din mand er absolut ikke galt på den.. min kæreste vægter også højt at have fri på vores datters fødselsdag, og det har vi lagt fast i kalenderen at hendes dag, er arbejdsfri.. Så synes bestemt ikke din mand er galt på den...

Anmeld

15. marts 2011

XXSS

KittyGirl skriver:

Lasses fødselsdag d.7 maj er en lørdag, og kun en ½ arbejdsdag.. da butikkerne ikke har så længe åben....

Så derfor han synes han godt kan tage hjem dagen før...

Så må de jo bare blive sure og så må han finde noget andet og forhåbentligt snart.

Anmeld

15. marts 2011

Ryberg

ladydan1 skriver:

har han meldt det ud da arbejdsplanen den sidste gang blev rykket til maj?? 

Han kan vel bede om en normal fridag??

Jeg kan godt forstå han gerne vil være hjemme..og også at arbejdsplanerne kan komme på tværs af andre planer når, arbejdsplanen ikke har holdt sin oprindelige plan.

nu er der jo heldigvis ret lang tid til, så han kan jo sagtens nå at fortælle sin che hvordan verden ser ud fra hans øjne hvad angår den sidste dag.

han havde noteret det i hans kalender at Lasse havde fødselsdag den dag, alligevel booker de hen over det...

Jeg tænker nok også at hans chef siger at det bare er i orden eller at der kan findes en løsning, vi blev bare overraskede over hans kollegas udmelding... og tænkte, om det var ham den var gal med.

Anmeld

15. marts 2011

Nemesis

KittyGirl skriver:

han havde noteret det i hans kalender at Lasse havde fødselsdag den dag, alligevel booker de hen over det...

Jeg tænker nok også at hans chef siger at det bare er i orden eller at der kan findes en løsning, vi blev bare overraskede over hans kollegas udmelding... og tænkte, om det var ham den var gal med.

jamen så er det da heldigt nok at han jo hverken behøver sin kollegas accept eller forståelse..men sin chefs :-)

Hvis i selv mener at chefen har forståelse fo det, er det da bare med at huske ham på at din mand gerne vil være hjemme denne dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.