Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Så må du jo lave en "copy-case" når det virkeligt gælder
Så må du jo lave en "copy-case" når det virkeligt gælder
jaa det er jeg da nødt til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Ja jeg ville bare lige prale lidtSad til klokken L**T i nat, og forberedte mig til Samfundsfags prøve case eksamenKom op i kultur, og sgu ikke om jeg fik 12Mig som er så eksamens angst normalt, klarede det helt stille og roligt, og kunne styrer nerverne, hvilket der i øvrigt ikke var ret mange af
Ja jeg ville bare lige prale lidtSad til klokken L**T i nat, og forberedte mig til Samfundsfags prøve case eksamenKom op i kultur, og sgu ikke om jeg fik 12Mig som er så eksamens angst normalt, klarede det helt stille og roligt, og kunne styrer nerverne, hvilket der i øvrigt ikke var ret mange af
orh hvor er det bare flot
Najsen86 skriver: orh hvor er det bare flot
ihh tusinde tak
HVOR SEJT! Super godt gået !Og tillykke !
Godt gået!!!!
Helt kanon!! Flot gået!! Og sov godt...
-Milla- skriver: Godt gået, stort tillykke med det. Glæder mig til, forhåbentlig om nogle måneder, at kunne læse endnu et positivt indlæg fra dig, om en kommende bebs.
Godt gået, stort tillykke med det. Glæder mig til, forhåbentlig om nogle måneder, at kunne læse endnu et positivt indlæg fra dig, om en kommende bebs.
tusinde tak søødeJaaa det håber jeg også på
ChelleGirl skriver: HVOR SEJT! Super godt gået !Og tillykke !
taaark
dorthemus skriver: Godt gået!!!!
tak skal du have søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128