Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: Hvor er du bare sej. Godt gået
Hvor er du bare sej. Godt gået
takDet er helt underligt at oprette sådan et indlæg, men måtte bare råbe det ud til verden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VIPpigen skriver: Det satme sejt... Stor TILLYKKE...
Det satme sejt... Stor TILLYKKE...
Tusinde tak
SussieThyssen skriver: Eiii hvor er det flot søde ven.Stort, stort tillykke Det skal da fejres, skal det ikke??KærligstSussie
Eiii hvor er det flot søde ven.Stort, stort tillykke Det skal da fejres, skal det ikke??KærligstSussie
Neeej, faktisk ikke:sDet er jo kun en ''prøve'' case eksamen.en skam det ikke var den rigtige Nu hvor det var SÅ fin en karakter
Kloster skriver: Hold op hvor flot. Virkelig en flot karakter. Stort tillykke med det.... Hvad læser du til??
Hold op hvor flot. Virkelig en flot karakter.
Stort tillykke med det....
Hvad læser du til??
Tusinde takJeg læser til Lægesekretær
Laulund87 skriver: Hvor er du bare super sej smukke! Skide godt gået!
Hvor er du bare super sej smukke! Skide godt gået!
taaaak
Tillykke
Hvor er det flot
Jeg har selv døjet med rigtig meget eksamensangst og så er det bare så vigtigt med sådan nogle gode oplevelser Tro mig, du vil klare dine næste eksaminer bedre end førhen
Et tillykke med den flotte karakter herfra
Ditte<3 skriver: Hvor er det flot Jeg har selv døjet med rigtig meget eksamensangst og så er det bare så vigtigt med sådan nogle gode oplevelser Tro mig, du vil klare dine næste eksaminer bedre end førhen Et tillykke med den flotte karakter herfra
Tusinde tak, jeg håber inderligt at du har ret
Kruse90 skriver: takDet er helt underligt at oprette sådan et indlæg, men måtte bare råbe det ud til verden
Det kan jeg godt følge dig i . Det ville jeg også gøre
Kruse90 skriver: Neeej, faktisk ikke:sDet er jo kun en ''prøve'' case eksamen.en skam det ikke var den rigtige Nu hvor det var SÅ fin en karakter
Så må du jo lave en "copy-case" når det virkeligt gælder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128