Er der nogen der kender denne historie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2008

Rasmine

Ej, jeg tror jeg misforstår noget.
Mener du at det ikke er den grimme ælling?
Tror ikke jeg kender den anden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

eliasogmor

har lige læst hc.a samlede eventyr overskrifter igennem og kan altså ikke finde noget om den historie

Anmeld

12. oktober 2008

Rasmine

Kunne det være Grimm Bros.?

Anmeld

12. oktober 2008

Loggidut

Anja, tror du ikke du har stoppet midt i historien om ællingen? og ikke turde læse videre, for man tror jo faktisk den lille stakkel dør, fastfrosset til isen, hvor ingen vil den noget godt?

jeg er så meget sikker på det er historien om ællingen, og bacon, nej grimms eventyr indeholder som regel en heks, prinsesse eller andet fabelagtigt...så det tror jeg ikke helt på det kan være

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

Men er det ikke en naturlig del af livet?

-At man måske (for en periode) ikke er den populære?

Er det ikke en naturlig ting at lære, at ikke alle er lige populære, og at man skal behandle andre pænt?

Jo men jeg syntes at der er nogle ting mit barn skal forskånes for. jeg vil skam heller ikke vise hende pigen med svovlstikkerne da den er styg. moralen i den grimme ælling er absolut noget som jeg syntes er okay og derfor har hun da også både set den og fået læst den op.

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

har lige læst hc.a samlede eventyr overskrifter igennem og kan altså ikke finde noget om den historie
nej kan heller ikke selv finde den men ved at den er der et eller andet sted...

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

Anja, tror du ikke du har stoppet midt i historien om ællingen? og ikke turde læse videre, for man tror jo faktisk den lille stakkel dør, fastfrosset til isen, hvor ingen vil den noget godt?

jeg er så meget sikker på det er historien om ællingen, og bacon, nej grimms eventyr indeholder som regel en heks, prinsesse eller andet fabelagtigt...så det tror jeg ikke helt på det kan være
rødhætte og ulven er da oprindelig et grimms eventyr og der er da ingen heks?
nej har læst den om ællingen mange gange og det er ikke den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.