Er der nogen der kender denne historie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. oktober 2008

Lullaby

Det er en H.c. Andersen historie med en fugl der bliver frosset ud og hakket af andre fugle. Er der nogen der kender titlen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2008

Fam. Madsen

Anja Nørreslet skriver:

Det er en H.c. Andersen historie med en fugl der bliver frosset ud og hakket af andre fugle. Er der nogen der kender titlen?

er det ikke den grimme ælling???

Anmeld

12. oktober 2008

Loggidut

jo....hæ hæ, hans mest kendte eventyr, tør jeg næsten godt påstå

Anmeld

12. oktober 2008

Rasmine

Anja, er det er tricky spørgsmå, eller??????

Anmeld

12. oktober 2008

Pia.

Ja jeg gætter som de andre på den grimme ælling...

Anmeld

12. oktober 2008

twinboys

Ja det gør jeg også...

MAjbritt

Anmeld

12. oktober 2008

Lullaby

Nej det er det netop ikke
Denne historie har ikke en happy-ending. Fuglen bliver hakket af de andre og bliver efterladt hvorpå den dør
Grunden til jeg spørger er fordi min datter har alle de store H.C.Andersens historier på DVD og jeg vil ikke risikere hun støder på den. Hun er nemlig stødt på den med grantræet, hvis i kender den og jeg syntes ikke at hun skal se sådanne historier...

Anmeld

12. oktober 2008

Rasmine

Men er det ikke en naturlig del af livet?

-At man måske (for en periode) ikke er den populære?

Er det ikke en naturlig ting at lære, at ikke alle er lige populære, og at man skal behandle andre pænt?

Anmeld

12. oktober 2008

Pia.

Anja Nørreslet skriver:

Denne historie har ikke en happy-ending. Fuglen bliver hakket af de andre og bliver efterladt hvorpå den dør
Grunden til jeg spørger er fordi min datter har alle de store H.C.Andersens historier på DVD og jeg vil ikke risikere hun støder på den. Hun er nemlig stødt på den med grantræet, hvis i kender den og jeg syntes ikke at hun skal se sådanne historier...

Hmmmm ja det siger mig et eller andet det du skriver der men kan ikke lige huske hvad det er for en...

Knus Pia.

Anmeld

12. oktober 2008

Fam. Madsen

Anja Nørreslet skriver:

jeg mener ikke at den grimme ælling dør, for den bliver til en svane og bliver rigtig smuk... men de andre driller den og hakker på den, for de den er grim men ender som sagt med og blive en svane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.