Koncert og højgravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

sne190810

Altså jeg var på Vig festival sidste år, og var oppe og se samtlige koncerter (både nat og dag). Kan ikke huske pt. præcist hvor langt jeg var henne,- men  festivallen plejer at ligge midt i sommerferien, og jeg havde termin 18.08.10.  Så har nok været omtrent 4-5uger til termin, ligesom dig.

Og min datter har, indtil videre, ikke vist nogen tegn på følger deraf .......  Så fis du bare til X-factor.

Bare sørg for du kan komme til at sidde ned (hvilket du sagtens kan inde i Parken) God fornøjelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Kongmulle

Mus84 skriver:

Hej Piger!!

Har lige et spørgsmål til jer, jeg vil helt vildt gerne til x-factor finalen fredag d.25 marts men er højgravid der altså er jeg uge 35 der, ville i gøre det??

Og er det forkert af mig hvis jeg gør?

Det vil jeg virkelig fraråde dig. Punkt 1 så er det i parken finalen skal afholdes og der bliver meget varmt og du bliver mast! Folk er fuldstændig ligeglade med om der er en gravid eller ej. ( har selv været til koncert derinde)

Desuden frarådes høj musik ( og høje lyde generelt) under sidste del af graviditeten. Så det bliver et klar og rungende BLIV HJEMME fra mig af

held og lykke med maven

Anmeld

15. marts 2011

maria_wlt

Jeg er i uge 35+0 i dag og jeg kan ærligt sige at jeg IKKE SKULLE NYDE NOGET

Anmeld

15. marts 2011

Mus84

mange blandede svar, men de fleste af jer siger go for det  

Selvfølgelig bliver det siddepladser, kan jo ikke stå op i så lang tid af gangen, så derfor tror jeg ikke det bliver et problem. Det er mere støjen jeg tænker på, der står jo i bøgerne at man bør holde sig væk fra koncerter sidste del af graviditeten...

Men nu skal jeg alstå lige have lokket nogle med derind først, og det er jo næste fredag ville bare helt vildt gerne høre Aqua som jeg var stor fan af engang!  

Men tak for svarene piger - Nu er der ikke længe til termin hvor tiden dog går hurtigt!!

Anmeld

15. marts 2011

kkk

Mus84 skriver:

Hej Piger!!

Har lige et spørgsmål til jer, jeg vil helt vildt gerne til x-factor finalen fredag d.25 marts men er højgravid der altså er jeg uge 35 der, ville i gøre det??

Og er det forkert af mig hvis jeg gør?

Da jeg var højgravid med min første var jeg inde og høre musical'en Hair. Der blev spillet drøn højt med fed musik og min oplevelse var at min datter dansede med

Ingen tvivl om at hun kunne høre lydene, men jeg oplevede det ikke negativt - tværtimod. Hun har ingen høreproblemer idag (og er nu 14 år). Og som der står i den artikel som en anden herinde henviser til, så er fosteret jo super godt beskyttet og har fostervand i ørene. Tror langt mere at baby vil reagere på om du synes det er sjovt og rart at være der, end at de høje lyde skulle skade.

Anmeld

15. marts 2011

132319

Gør det 

Jeg var til koncert i Forum hvor det var enormt crowded da jeg var omkring 31 uger henne og jeg havde en FEST!

Jeg hoppede og dansede rundt i 2½ time uden at få så meget som et puf og havde det simpelthen så sjovt 

God fornøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.