Koncert og højgravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.028 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

Mus84

Hej Piger!!

Har lige et spørgsmål til jer, jeg vil helt vildt gerne til x-factor finalen fredag d.25 marts men er højgravid der altså er jeg uge 35 der, ville i gøre det??

Og er det forkert af mig hvis jeg gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

TheLittleOne

Mus84 skriver:

Hej Piger!!

Har lige et spørgsmål til jer, jeg vil helt vildt gerne til x-factor finalen fredag d.25 marts men er højgravid der altså er jeg uge 35 der, ville i gøre det??

Syntes ikke at der er noget forkert i at tage afsted!

Baby kan jo også mærke om du hygger dig

Anmeld

15. marts 2011

AWO

Ja! Altså, ikke at det er forkert, men at jeg ville gøre det.  Så længe du ikke skal stå hele aftenen, kan jeg ikke se noget problem med det. Jo, lyden er høj, men babyen ligger jo heldigvis godt beskyttet inde i maven.

Anmeld

15. marts 2011

Tanja1234

Kan du ikke finde noget om det på nettet eller i graviditetsbøgerne?

Jeg mener at have læst at man skal undgå koncerter i den sidste del af graviditeten...

Anmeld

15. marts 2011

Rebecca55

Mus84 skriver:

Hej Piger!!

Hvis du kan stå/sidde et sted hvor du ikke bliver udsat for skubben osv. så vil jeg da bare sige god tur....

Kunne jeg gøre sådan nogle ting, ville jeg da tage afsed.

Anmeld

15. marts 2011

MamaLook

Hejsa

Hvad er grunden til, du tvivler? De mange mennesker eller den høje musik? Altså, jeg vil tro, at størstedelen af publikum er børnefamilier, så de er nok ikke sååå "vilde" (berusede, dansende, udskejende, puffende). Mht. musikken tager din baby IKKE skade..

Jeg synes helt klart, du skal gøre det, hvis du har lyst

Anmeld

15. marts 2011

Pallemor

Hej Piger!!

Det kan du sagtens  Selv jeg overvejer tage med og jeg har termin d.30.3

Anmeld

15. marts 2011

Maise

Altså jeg var selv til Fleetwood mac koncert da jeg var omkring uge 28 stykker. min jordemoder sagde til mig at man i 3 trimester ikke må gå til koncert da den høje lyd kan stresse barnet så man kan gå i fødsel før tid.

Anmeld

15. marts 2011

<3

Jeg var til tre koncerter da jeg var gravid. den sidste da jeg var ca. 6mdr henne og der fortrød jeg lidt for blev træt og bassen dunkede i maven (gav sådan ekko i vandet) og min lille baby var MEGET stille! Det var i Vega og det var på siddepladser. De to første på gulvet.

Så jeg endte med at sidde med min taske foran maven for at beskytte den, hvilket gjorde jeg sad elendigt og skamsvedte pga varmen...!

De to første koncerter havde jeg haft det fint og nydt det

Men den sidste fortrød jeg.

Du må gøre op med dig selv om du vil afsted og om du er indstillet på måske at tage tidligt hjem hvis det bliver for meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.