Skæv mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.423 visninger
18 svar
1 synes godt om
15. marts 2011

Sitrani

Hej gravide kvinder 

Jeg har lagt meget mærke til, at den lille ligger helt skørt når jeg ligger på ryggen om morgenen, inden jeg står op.. Det er en sær følelse.. Min mave spiler helt ud i den ene side, og er helt hård, og jeg kan mærke at babyen ligger og stritter ud, eller hvad man skal kalde det.. Det er super hyggeligt, fordi det er som om jeg kan ae den på hovedet eller numsen, eller hvad det er den presser ud mod huden.. Haha..

Nogen gange får jeg nærmest menstruations-lign. smerter af det, eller det strækker underligt i min lænd - måske det er plukveer babyen udløser? Eller er det bare fordi min mave bliver udspilet meget intenst i den ene side? 

Er der nogen der også har prøvet det? Går ud fra, at det er ret normalt...

Hilsen Sille, 24+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

oerbaek

STN skriver:

Hej gravide kvinder 

Jeg har lagt meget mærke til, at den lille ligger helt skørt når jeg ligger på ryggen om morgenen, inden jeg står op.. Det er en sær følelse.. Min mave spiler helt ud i den ene side, og er helt hård, og jeg kan mærke at babyen ligger og stritter ud, eller hvad man skal kalde det.. Det er super hyggeligt, fordi det er som om jeg kan ae den på hovedet eller numsen, eller hvad det er den presser ud mod huden.. Haha..

Nogen gange får jeg nærmest menstruations-lign. smerter af det, eller det strækker underligt i min lænd - måske det er plukveer babyen udløser? Eller er det bare fordi min mave bliver udspilet meget intenst i den ene side? 

Hilsen Sille, 24+3

det er plukveer

Anmeld

15. marts 2011

Lou87

STN skriver:

Hej gravide kvinder 

Hilsen Sille, 24+3

Min var ikke kun "skæv" om morgenen..
Hun lå skævt det sidste stykke tid - gjorde sku nas!

Lige et billede - så virkelig mærkeligt ud
Og man ku vidst godt kalde min for deform hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

oerbaek skriver:

det er plukveer

Plukveer kun i den ene side??? Kan jo mærke, at det er babyen, der spiler maven ud.. eller sådan føles det i hvert fald...

Anmeld

15. marts 2011

oerbaek

STN skriver:

Plukveer kun i den ene side??? Kan jo mærke, at det er babyen, der spiler maven ud.. eller sådan føles det i hvert fald...

det troede jeg også det var men så sidst jeg var ved JM gjorde den præcis som du beskriver og der sagde hun Jamen der er jo lige en plukve

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

oerbaek skriver:

det troede jeg også det var men så sidst jeg var ved JM gjorde den præcis som du beskriver og der sagde hun Jamen der er jo lige en plukve

ej, hvor skørt.... når det kun er i den ene side... haha... troede det var mere sådan... ud over hele maven man fik plukveer..?  Æv æv.. troede det var den lille jeg ku mærke...

Anmeld

15. marts 2011

oerbaek

STN skriver:

ej, hvor skørt.... når det kun er i den ene side... haha... troede det var mere sådan... ud over hele maven man fik plukveer..?  Æv æv.. troede det var den lille jeg ku mærke...

jeg troede også det var sådan over hele maven men det sagde hun så at  det ikke behøvede at være

Så jeg vil sige at det er plukveer du mærker mon ikke det kommer an på hvordan baby ligger, hvordan plukveerne er, hvis baby ligger i den ene side så er det vel egentlig meget logisk at plukveen viser sig på den måde???

Anmeld

15. marts 2011

twinboys

I uge 24+3 havde jeg en trekantet mave... og fik veer...Jeg ventede tvillinger... I uge 25+o var de født...

Så pas godt på indholdet...

Majbritt

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

oerbaek skriver:

jeg troede også det var sådan over hele maven men det sagde hun så at  det ikke behøvede at være

Så jeg vil sige at det er plukveer du mærker mon ikke det kommer an på hvordan baby ligger, hvordan plukveerne er, hvis baby ligger i den ene side så er det vel egentlig meget logisk at plukveen viser sig på den måde???

Jo, det kan du da have ret i.... hehe... bare en skæg fornemmelse... men tak for svar! Så fandt jeg da ud af, at jeg også har plukveer - det synes jeg eller ikke jeg havde mærket noget til, men det har jeg så alligevel.. haha..

Anmeld

15. marts 2011

Sitrani

twinboys skriver:

I uge 24+3 havde jeg en trekantet mave... og fik veer...Jeg ventede tvillinger... I uge 25+o var de født...

Så pas godt på indholdet...

Majbritt

Tror ikke jeg har veer..... har fundet ud af, at det nok bare er plukveer... for de gør jo ikke rigtig ondt... det strækker bare helt skørt i maven og lænden.... går da ud fra, at baby bliver derinde indtil det er beregnet den skal komme ud...

Blev selv født meget for tidligt, og var også tvilling.... hvordan går det med dine drenge i dag så?? Min tvillingesøster døde 2 uger efter vores fødsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.