Update.....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

lollandpigen

Hold da op en masse at kæmpe med.... lige en kæmpe knusser til dig....

4 år hvor mange år har dig og Rasmus været sammen??

Ja vi har jo alle sammen bagage i vores rygsæk og nogle gange er det positivt andre gange negativt.... Hvis man ser det som positivt skal der nok komme noget godt ud af....

Glæder mig til at høre hvordan det hele ender....

Knus herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2011

Kruse90

pyyyha sikke en ordentlig mundfuld søøde
kan godt forstå du er fortvivlet.

Anmeld

16. marts 2011

Maalene

Åhh søde - sikke da en omgang I har været igennem... Hvor tackler du det bare SÅ flot altså - ville godt nok også blive helt rundt på gulvet, hvis jeg stod i din situation...

Men dejligt at høre, at han endelig har åbnet op... Det må også have været rigtig hårdt for ham med alt det, der er sket i hans familie, men derfor burde han stadig have inddraget dig noget før i forløbet, så du kunne hjælpe og støtte ham...

Håber I får hurtig afklaring på faderskabssagen for jeres egen men også for den lille piges skyld Tænk sig alle de år, som både hun og hendes far er gået glip af - det er godt nok utroligt, at I først har fået besked nu...

Er rigtig glad for, at I er kommet tættere på hinanden igen, og så håber jeg, at I kommer igennem det her SAMMEN

Du får lige en masse varme tanker og kærlige knus smukke

Anmeld

16. marts 2011

Pige2009

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige, men ville blot fortælle, at jeg har læst dit indlæg. Jeg synes, I skal vente med at tage stilling til noget som helst, før svaret på blodprøverne er kommet. Held og lykke med det hele...

Anmeld

16. marts 2011

Nalle

Hoooool da på søde!! ..

Kæmpe kram til dig, du ved jeg er her for dig

Anmeld

17. marts 2011

Papaya

får du lige sådan et...

Jeg kan sagtens følge dig søde, det må være ret frustrerende. Men nu må du ikke stresse for meget tænk på dine 2 drenge, og så må du tage det andet når det kommer, hvis det overhoedet viser at det er Rasmus der er faderen. I skal nok få det til at fungere uanset hvad svaret bliver.. Jeg  for dig, uanset hvad det ender med..  Så pøj pøj søde.. Ok skriv en opdatering ik..

Anmeld

17. marts 2011

SussieThyssen

Et stort knus skal du have.
Jeg er glad for at du vil dele dit liv med os, hvad det nu bringer, og jeg sender dig 1000 positive tanker og håber I får styr på tingene.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. marts 2011

Moar2011

:O Hold da op et chok der kom der ..

Kan dælme godt forstå du ikke kan holde dig til noget som helst før der er kommet svar, det må være rigtig svært .. for hvis nu ?? så skal jeres liv lige pludselig laves om .. og hvorfor har moren først nu ville finde faren osv ..

Håber Rasmus er lidt bedre til at komme til dig og høre hvordan du har det, for kan godt forstå hvis du går med det inde i dig selv .. pyha..

her gik du og troede det var DIG den var gal med, og det viser sig så for, at det er det ikke . kan i den grad godt forstå du er noget så skuffet, man burde sku ku snakke om ALT sammen ligemeget hvad det er ..

stortil dig ..

P.s er selv i chok..

Anmeld

17. marts 2011

Luvis

Hold da op Maria --sikke en mundfuld lige at få.. Fire år er da godt nok lang tid. er det en pige her fra byen? det ku da ske i ku få lov til at se et billede af pigen og se om han måske ligner.

Anmeld

17. marts 2011

Pipsle2012

Puha en masse tanker du må gå rundt med

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke lukke ned uden at give dig en KÆMPE- og ønsket om at alt går som i ønsker det, og at i (med eller uden bonusdatter) får den fremtid i ønsker jer.

fra Janni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.