Update.....!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.655 visninger
47 svar
0 synes godt om
15. marts 2011

quar20

Ja nu har jeg lige lidt tid til at skrive i, inden frødrengen vågner og vil hoppe på mine lårbasser endnu en time

Fredag vælger vi at kører ud til min dejlige moster - hun passede drengene, vi kørte ind til byen og spiste noget mad..!! Mega mærkeligt at sidde med sin mand man er gift med, har to børn og 3 englebørn med - også føle man slet ikke kender ham..!!  Nå men efterfølgende middagen hvor vi fik snakket en smugle men nok mest om drengene - havde SÅ meget lyst til at give ham MONSTER dårlig samvittighed - så det gjorde jeg.. Ja jeg ved det. - ER TOTAL LATTERLIG på det punkt - men han sku dæme ha det dårligt med alt det han er gået glip af..! Så jeg fortalte jo Tino kan nu sige det og det og det og det, igår gjorde han sådan og sådan og sådan. Liam ligger nu på alle 4 og vrikker med rumpen - han kravler nok snart osv osv..!!

Nå men vi kørte så ned på havnen og gik rundt og snakkede og snakkede og snakkede..!! Rasmus fortæller mig så a than har haft det svært med sig selv og alt hvad der er sket med hans familie osv.. ( Hans far har fået hudkræft, hans onkel har snydt hans mormor, han mor er meget syg )..!! Derudover syntes han at hans overskud er li' 0 - og at han overhovedet ikke har været glad.. Så har han været vred og negativ men han aner ikke hvorfor..!! Så har ha fået et brev fra statsamtet..!! JA STATSAMTET...!!  Han har åbenbart været inde og få taget blodprøver i en faderskabssag..!! En eller anden pige der har fået et barn for 4år siden har angivet 2 forskellige der kan være mulig far til hendes pige - og der er Rasmus så iblandt..!! ..!! Han har ikke turde sige det til mig i frygt for at jeg ville gå fra ham..!! Derudover så har han været stresset på jobbet..!!

Hmm.. Har været mere eller mindre "væk" oppe i mit hoved siden.. Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at han muligvis er far til en mere - en vi slet ikke kender, en pige der er 4 år gammel og aldrig har set sin far..!! Altså skal jeg til at ha en bonusdatter ...!! Er faktisk ikke sur, Rasmus græd og var helt ude af den.. Jeg kunne se og mærke på ham hvor meget han har gået med i sig selv..!! Er skuffet som bare pokker.. Troede vi ku tale med hinanden om alt - sige til hinanden når vi havde brug for et pusterum, fortælle hvad vi tænkte på..!!

Jeg aner slet ikke hvad jeg skal sige - jeg er fuldstændig lammet og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal tænke ja eller hvor jeg skal starte med at tænke..!!

Vi bor stadig sammen - og kan mærke en forandring på Rasmus mht. til drengene efter han fik lettet hans hjerte..!! Men nu er det nok mig der går "for sig selv" rundt, forvirret og lidt mærkelig..!!

Altså jeg aner jo slet ikke hvad dælen jeg skal sige : Hvis Rasmus nu er far til denne pige - jamen skal vi så ha hende hver anden weekend? - Så skal vi dæme da ha en ny bil der er sku ikke plads til 3 autostole..!! Så skal vi da ha lavet lidt om herhjemme for der er ikke flere værelser at tage af, Så skal vi ha skaffet legetøj, tøj osv..!! ØHH jeg er simpelthen i chok...!! Og skal JEG være bonusmor? Altså seriøst jeg kan slet ikke forholde mig til hele situationen.. Faktisk har jeg altid troede at jeg var den eneste Rasmus havde været sammen med - det har jeg fået fortalt af ham..!! Men hende moren der var åbenbart en engangsforestilling...!!  Det gør det bare slet ikke bedre..!!

Rasmus får svar engang i næste uge mht. til blodprøverne..!! Ja jeg tror sku ikke jeg kan forholde mig til noget som helst FØR jeg ved om han er eller ej..

UNDSKYLD for et temmelig rodet indlæg - havde egentlig bare brug for at fortælle jer hvad der skete...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

sophiemy

Hold da op det var en uventet drejning. Hvor var det godt at han åbnede op Håber I finder ud af det, og at han nu har besluttet sig for at kæmpe for jer

Anmeld

15. marts 2011

mor_sabina

Åh søde, sikke en lettelse friste jeg til at sige Hvor er det dejligt i har fået åbnet op, og at det måske slet ikke er jer to der er noget galt med, det gør mig glad at høre. Men hvor er det egentlig skræmmende at man går og tror man kender hinanden, men det må også engang imellem være svært at sætte ord på alt det der fylder i en, måske endda især for mænd??

Nå og med hensyn til en mulig datter, førte gang er igen gang, mon ikke han lidt har haft det sådan?? Ihvertfald er den lille pige snyde heldig hvis hun får en plads i jeres familie

Er rigtig glad for at høre at han har fået lettet sit hjerte en smule, og jeg håber ikke at det så fylder dig helt op.

En masse tanker og et held og lykke herfra Jeg ønsker jeres familie alt det bedste det fortjener i

Anmeld

15. marts 2011

Louise mortil4

nu spørger jeg måske dumt, hvorfor er han først blevet kontaktet og testet her 4 år efter pigen er kommet til verden??

Anmeld

15. marts 2011

quar20

Louise mortil4 skriver:

nu spørger jeg måske dumt, hvorfor er han først blevet kontaktet og testet her 4 år efter pigen er kommet til verden??

Ja det aner vi faktisk ikke..!!  Ja undskyld jeg ikke har alle faktorer men er stadig i chok...!!

Anmeld

15. marts 2011

Laulund87

Ej søde for fanden! Jeg er da også helt i chok på dine vegne og ved nærmest ikke hvad jeg skal skrive..

Jeg ligger møg syg i sengen så kan ikke skrive så meget, men ville ikke læse uden at give dig en

Ved godt jeg har sagt det en trillion gange før, men jeg er der for dig, uanset hvad, altid

Anmeld

15. marts 2011

CiSo

Hold da helt op søde..  Forstår godt du er lidt i chok over det!! 

Men tror måske du bare skal selvom det er svært.) lade vær med at tænke på han måske er far til en mere, før i har fået svaret. Og det er jo slet ikke sikkert moderen til hende pigen eller Rasmus for en sags skyld ønsker kontakt hvis det er ham, der er faren. Og det er da alt for vildt, at der går 4 ÅR før der bliver taget kontakt til mulig far...!! Ja, jeg har ikke så meget at sige, andet end at jeg håber i får det til at fungere og HUSK at snakke sammen.. Alt dette du lige har skrevet herinde, få det sagt til ham! Sig alt hvad du tænker! Men ja, håber i får det til at fungere eller også bliver enige om det der er bedst for jer og jeres skønne drenge. 

Kæmpe krammer ..  Du kan altid skrive hvis du får behov for det!

Anmeld

15. marts 2011

quar20

Hvor er i søde.. 1000 tak...!!

Jamen vi har allerede sagt at HVIS det er hans pige - jamen så skal hun da lære sin far at kende.. - han vil absolut ikke løbe fra ansvaret..!! Desuden har moren udtalt at hun ønsker en far for hendes datter - og Rasmus siger at uanset hvad så skal det IKKE gå ud over pigen..!!

Og jeg støtter ham fuldt ud - men det var hvad han frygtede jeg IKKE ville gøre..!! Men SELVFØLGELIG vil jeg støtte ham..!! En mere i flokken er kun dejligt - men skal da godt nok lige tygge lidt på den...!! Man kan kun håbe at svaret ligger klart hurtigst muligt - man har jo hørt om at det kan trække i langdrag...!

Anmeld

15. marts 2011

henh01

Hold da ferie hvor du/i bøvler med meget.. Du får lige en kæmpe

Håber for Jer at svaret ligger klart snart så I kan komme videre med eller uden en bonusdatter. Det må være meget mærkeligt fra den ene dag til den anden at blive gjort opmærksom på at man har et barn mere. Puha..

Godt I fik talt sammen og fik sat ord på jeres følelser. Tænker om du måske går og er lidt øv fordi der er så mange nye oplysninger påå såååå kort tid?? Håber snart du er ovenpå og glad igen..

Anmeld

15. marts 2011

VIPpigen

åhhh gud... Sikke en masse... Der er ikke noget at sige til han har været lidt fraværende. Og nu er det så din tur. Selvfølgelig er det hårdt med alle de ting, men stå sammen så godt i kan, lader til han er ved at vende tilbage til sig selv. Ny bil, og alle de andre ting der kværner i hovedet, smid det lige ud bare for nu... Ta det op NÅR i ved om han har en datter eller ej... Ja, lyder sq underligt. Håber der kommer styr på tingene og i finder ud af det alt sammen

Du får lige et  med på vejen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.