Ja nu har jeg lige lidt tid til at skrive i, inden frødrengen vågner og vil hoppe på mine lårbasser endnu en time 
Fredag vælger vi at kører ud til min dejlige moster - hun passede drengene, vi kørte ind til byen og spiste noget mad..!! Mega mærkeligt at sidde med sin mand man er gift med, har to børn og 3 englebørn med - også føle man slet ikke kender ham..!! Nå men efterfølgende middagen hvor vi fik snakket en smugle men nok mest om drengene - havde SÅ meget lyst til at give ham MONSTER dårlig samvittighed - så det gjorde jeg.. Ja jeg ved det. - ER TOTAL LATTERLIG på det punkt - men han sku dæme ha det dårligt med alt det han er gået glip af..! Så jeg fortalte jo Tino kan nu sige det og det og det og det, igår gjorde han sådan og sådan og sådan. Liam ligger nu på alle 4 og vrikker med rumpen - han kravler nok snart osv osv..!!
Nå men vi kørte så ned på havnen og gik rundt og snakkede og snakkede og snakkede..!! Rasmus fortæller mig så a than har haft det svært med sig selv og alt hvad der er sket med hans familie osv.. ( Hans far har fået hudkræft, hans onkel har snydt hans mormor, han mor er meget syg )..!! Derudover syntes han at hans overskud er li' 0 - og at han overhovedet ikke har været glad.. Så har han været vred og negativ men han aner ikke hvorfor..!! Så har ha fået et brev fra statsamtet..!! JA STATSAMTET...!!
Han har åbenbart været inde og få taget blodprøver i en faderskabssag..!! En eller anden pige der har fået et barn for 4år siden har angivet 2 forskellige der kan være mulig far til hendes pige - og der er Rasmus så iblandt..!! 

..!! Han har ikke turde sige det til mig i frygt for at jeg ville gå fra ham..!! Derudover så har han været stresset på jobbet..!!
Hmm.. Har været mere eller mindre "væk" oppe i mit hoved siden.. Jeg kan simpelthen ikke få ind i mit hoved at han muligvis er far til en mere - en vi slet ikke kender, en pige der er 4 år gammel og aldrig har set sin far..!! Altså skal jeg til at ha en bonusdatter 
...!! Er faktisk ikke sur, Rasmus græd og var helt ude af den.. Jeg kunne se og mærke på ham hvor meget han har gået med i sig selv..!! Er skuffet som bare pokker.. Troede vi ku tale med hinanden om alt - sige til hinanden når vi havde brug for et pusterum, fortælle hvad vi tænkte på..!!
Jeg aner slet ikke hvad jeg skal sige - jeg er fuldstændig lammet og kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal tænke ja eller hvor jeg skal starte med at tænke..!!
Vi bor stadig sammen - og kan mærke en forandring på Rasmus mht. til drengene efter han fik lettet hans hjerte..!! Men nu er det nok mig der går "for sig selv" rundt, forvirret og lidt mærkelig..!!
Altså jeg aner jo slet ikke hvad dælen jeg skal sige : Hvis Rasmus nu er far til denne pige - jamen skal vi så ha hende hver anden weekend? - Så skal vi dæme da ha en ny bil der er sku ikke plads til 3 autostole..!! Så skal vi da ha lavet lidt om herhjemme for der er ikke flere værelser at tage af, Så skal vi ha skaffet legetøj, tøj osv..!! ØHH jeg er simpelthen i chok...!! Og skal JEG være bonusmor? Altså seriøst jeg kan slet ikke forholde mig til hele situationen.. Faktisk har jeg altid troede at jeg var den eneste Rasmus havde været sammen med - det har jeg fået fortalt af ham..!! Men hende moren der var åbenbart en engangsforestilling...!! 
Det gør det bare slet ikke bedre..!!
Rasmus får svar engang i næste uge mht. til blodprøverne..!! Ja jeg tror sku ikke jeg kan forholde mig til noget som helst FØR jeg ved om han er eller ej..
UNDSKYLD for et temmelig rodet indlæg - havde egentlig bare brug for at fortælle jer hvad der skete...
Anmeld