Er eventyret slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg kunne intet mærke og tænkte den lille var væk, jeg havde kvalme 24/7 og pludselig var det væk, og havde intet tegn på gravititet, men kom til scanning og havde den fineste lille unge så aktiv. så det at du ikke kan mærke noget der omkring er meget normalt men snak med lægen hvis du er helt nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

åhh sorry havde forstået det sådan at du havde haft tabt før... tror da vist jeg har læst forkert hehe

hvor langt er du henne??

Er i 11. uge

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

jeg kunne intet mærke og tænkte den lille var væk, jeg havde kvalme 24/7 og pludselig var det væk, og havde intet tegn på gravititet, men kom til scanning og havde den fineste lille unge så aktiv. så det at du ikke kan mærke noget der omkring er meget normalt men snak med lægen hvis du er helt nervøs.

Tak! Det gør mig lige lidt mere tryg. Det er nok også bare paranoia! Men har næsten lige været ved lægen om noget andet og hun sagde at det var meget normalt at symptomerne aftog nu, og jeg BURDE jo lytte til hende, men man bliver alligevel så bange jo

Anmeld

14. marts 2011

Skouboe

Det er normalt at symptomerne aftager hen imod 2. trimester - dvs. uge 13 - det betyder ikke at betyde noget. 

Vend den om og tænk.. "Hvorfor skulle der være noget galt hos lige netop MIG?" Det er trods alt mere reglen end undtagelsen at graviditeter går godt, så tag en dyb indånding og lad være med at skræmme livet af dig selv

Anmeld

14. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Er i 11. uge

så er det da snart tid til nf  hvornår er din tid til nf??

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

så er det da snart tid til nf  hvornår er din tid til nf??

Den er snart - vil ikke skrive detaljer for at bevare min anonymitet

Anmeld

14. marts 2011

Anitta Kristiansen

det klart bekymringen er der, man har jo tanken der kan jo altid være noget men bare rolig. tag det med ro, er jo også bedst for barnet at droppe alle de bekymringer vær glad over dit lille spir og nyd det. du behøver jo ikke sorge over noget som ikke er sket, men man kan altid glæde sig over noget der er der. nyd det! og elsk det lille! føles meget bedre!

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det er normalt at symptomerne aftager hen imod 2. trimester - dvs. uge 13 - det betyder ikke at betyde noget. 

Vend den om og tænk.. "Hvorfor skulle der være noget galt hos lige netop MIG?" Det er trods alt mere reglen end undtagelsen at graviditeter går godt, så tag en dyb indånding og lad være med at skræmme livet af dig selv

Det er også det min mor hele tiden siger. HVORFOR skulle der lige være noget galt? Vil prøve at vende tankerne om, men jeg er generelt en person der nemt kører mig selv op og generelt bekymrer mig meget 

Anmeld

14. marts 2011

Mumto3

Anonym skriver:

Okay... Er ked af du har måtte opleve det! Det er da klart en mulighed.. Men er også bange for at køre mig selv op, hvis jeg nu skal til at vurdere om stregen er tydelig nok og sådan, har ikke lige nogen test liggende.. Men skal også snart til NF så måske ska jeg bare væbne mig med tålmodighed

Ja, gør endelig det hvis du kan!!! Det var bestemt heller ikke for at piske en stemning op!!!

Jeg var bare selv så overbevist om at der var noget galt, at det næsten var en lettelse, da jeg så endelig lå på briksen og blev scannet, og de fortalte at den ikke levede mere. Det gav bare så meget 'mening'. Hvad de sagt den havde det godt, ville jeg ikke have troet på dem. Jeg kunne bare mærke der var noget galt, og i den situation var det godt for mig at kunne teste og se hvordan stregen bare blev svagere og svagere (og det var meget tydligt, der var ikke noget der skulle fortolkes på der).

Men der er MASSER af kvinder der går og er små nervøse UDEN at der er noget som helst i det!!!! -og det er jo de allerfleste graviditeter der ender lykkeligt!!! Huske det!!! og pøj pøj med NF!

Anmeld

14. marts 2011

Majbriteriksen

Anonym skriver:

Tak fordi du fortæller om dine erfaringer. Det gør mig lidt mere tryg. Men nemlig! Jeg er kun de 3 mdrs tid henne, men føler allerede jeg føler kærlighed for den lille spire, og derfor frygter jeg bare at få at vide at h*n desværre ikk lever mere.. Men ja, det er garanteret noget alle frygter i deres graviditet, med mindre de absolut ikke vil have spiren :/

Jeg var panisk hver gang jeg skulle til scanning med begge unger-var så bange for at der var noget galt. Heldigvis uden grund. Glæd dig til at se den lille på skærmen-det er så stort. Syntes jeg stadig efter 3 scanninger med den store og over 10 med den lille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.