Anonym skriver:
Okay... Er ked af du har måtte opleve det! Det er da klart en mulighed.. Men er også bange for at køre mig selv op, hvis jeg nu skal til at vurdere om stregen er tydelig nok og sådan, har ikke lige nogen test liggende.. Men skal også snart til NF så måske ska jeg bare væbne mig med tålmodighed 
Ja, gør endelig det hvis du kan!!! Det var bestemt heller ikke for at piske en stemning op!!!
Jeg var bare selv så overbevist om at der var noget galt, at det næsten var en lettelse, da jeg så endelig lå på briksen og blev scannet, og de fortalte at den ikke levede mere. Det gav bare så meget 'mening'. Hvad de sagt den havde det godt, ville jeg ikke have troet på dem. Jeg kunne bare mærke der var noget galt, og i den situation var det godt for mig at kunne teste og se hvordan stregen bare blev svagere og svagere (og det var meget tydligt, der var ikke noget der skulle fortolkes på der).
Men der er MASSER af kvinder der går og er små nervøse UDEN at der er noget som helst i det!!!! -og det er jo de allerfleste graviditeter der ender lykkeligt!!! Huske det!!! og pøj pøj med NF!
Anmeld