børnevenlig mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

slettet_7530

Min søn på 9 år fik en nokia klaptelefon, til 499,00 hos Telmore de 199,00 var så taletid så reelt kostede mobilen 300,00 der er kamera i og den er rimelg nem at betjene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

karina1980

Fines mor skriver:

Altså den behøver slet ikke være så børnevenlig som man skulle tro, det handler bare om at vise dem vejen frem.

Josephine har fået en Sony Ericsson, som er en aflagt mobil, og i den telefon har vi så lagt hurtigkald ind.

VI har vist hende hvordan man anvender hurtigkald, så når hun taster 1 ringer den til mors mobil, og 2 så ringer den til fars :-))

Vi bruger den når farmand henter mor ved bussen, da vi pt. kun har 1 bil og bor på landet.

Karina.. kan evt. hjælpe hvis det ikek skal være sidste nye model.

hvor smart, jamen her skal den primært bruges netop når de lige skal være alene hjemme 10-15 min.

Anmeld

14. marts 2011

Fines mor

karina1980 skriver:

hvor smart, jamen her skal den primært bruges netop når de lige skal være alene hjemme 10-15 min.

Jamen så syntes jeg da bare, at du skal gå efter en brugt mobil:-) Josephine har fået et taletidskort i sin på 50 kr. og de første par gange hun var alene skulle hun lige teste det af. Vi prøvede det af hjemme ved, at sende hende på hendes værelse og bad hende ring til mor og far. :-)))

Anmeld

14. marts 2011

karina1980

Fines mor skriver:

Jamen så syntes jeg da bare, at du skal gå efter en brugt mobil:-) Josephine har fået et taletidskort i sin på 50 kr. og de første par gange hun var alene skulle hun lige teste det af. Vi prøvede det af hjemme ved, at sende hende på hendes værelse og bad hende ring til mor og far. :-)))

vi har nemlig også et taletidskort liggende, har også en mobil, men det sådan en smart-fon sååå ved ikke rigtig om det går.

men ellers så har mine søskende med garenti en, de skifter tlf, ca hver ½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.