børnevenlig mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

karina1980

kan i anbefale en tlf som er smart og samtidig børnevenlig.

den skal kunne bruges af en 7 og 9 årig i det tilfælde de har behov for at komme i kontakt med os.

det ikke for at starte en diskution om hvornår børn skal have mobil, her får de den fordi der pt er en grund til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Dinna88

karina1980 skriver:

den skal kunne bruges af en 7 og 9 årig i det tilfælde de har behov for at komme i kontakt med os.

det ikke for at starte en diskution om hvornår børn skal have mobil, her får de den fordi der pt er en grund til det

Tja, der er jo den der simple mobil

http://www.mobilterminalen.dk/doro/doro-345-easyphone.html

Anmeld

14. marts 2011

karina1980

Dinna88 skriver:

Tja, der er jo den der simple mobil

http://www.mobilterminalen.dk/doro/doro-345-easyphone.html

har faktisk overvejet den, meeen synes faktisk den er rimelig dyr, især når jeg tænker på at den store på 9 år godt kan finde rundt i min X10 mini, dog ikke uden en gang imellem at ende i noget han ikke ved hvad er(ej hellere gør jeg altid)

Anmeld

14. marts 2011

Dinna88

karina1980 skriver:

har faktisk overvejet den, meeen synes faktisk den er rimelig dyr, især når jeg tænker på at den store på 9 år godt kan finde rundt i min X10 mini, dog ikke uden en gang imellem at ende i noget han ikke ved hvad er(ej hellere gør jeg altid)

Ja okay Men ellers er der jo de billgere, almindelige mobiler. De findes jo i de fleste mærker, og så er nokia nok det mærke der er nemmest at bruge!

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

karina1980 skriver:

skal den kunne alt det der smarte noget. som og tage billeder og sådan?

Anmeld

14. marts 2011

Fines mor

Altså den behøver slet ikke være så børnevenlig som man skulle tro, det handler bare om at vise dem vejen frem.

Josephine har fået en Sony Ericsson, som er en aflagt mobil, og i den telefon har vi så lagt hurtigkald ind.

VI har vist hende hvordan man anvender hurtigkald, så når hun taster 1 ringer den til mors mobil, og 2 så ringer den til fars :-))

Vi bruger den når farmand henter mor ved bussen, da vi pt. kun har 1 bil og bor på landet.

Karina.. kan evt. hjælpe hvis det ikek skal være sidste nye model.

Anmeld

14. marts 2011

eElak

Min søn på knapt 2 kan finde ud af at bruge min Iphone 

med det så mener jeg

• Ringe op til far og morfar, som står på en favoritliste... og andre i telefonbogen 
  • spille spil på mobilen
  • lave mærkelige ting på den som jeg ikke engang kan finde ud af.. 

Så det må siges at være børnevenligt.. 

Anmeld

14. marts 2011

Fines mor

KaLee skriver:

Min søn på knapt 2 kan finde ud af at bruge min Iphone 

Så det må siges at være børnevenligt.. 

Jaaa men der er nok udenfor prisleje

Anmeld

14. marts 2011

karina1980

luppe-laban skriver:

skal den kunne alt det der smarte noget. som og tage billeder og sådan?

nej faktisk ikke det er kun i tilfælde af at de skal ringe til mig

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Mine kusiner fik Sony Ericsson Hazel i julegave og de virker meget børnevenlige... Men ellers alle deres miljøvenlige mobiler virker børnevenlige og ikk vildt dyre.... Der er mange forskellige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.