Føler mig ydmyget :( ( langt )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Chamomile

Hvor ubehageligt, stort kram til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

quar20

SpunkenJo skriver:

Very najs

Glad for at kunne afmystificere/klarlægge reglerne lidt

Go aften

I Lige måde

Anmeld

14. marts 2011

chael

Jeg er selv fra Frederikssund og det er altså ikke lige noget jeg har fået læst.

MEN, jeg ville da helst sikkert få lokalavisen til at skrive om din historie og få dem til at tage et billede af dig. Det skylder de dig.

Du har også ret til at forsvare dig selv og fortælle din side af historien.

Det ville jeg have gjort og så kan du lige skrive at du forventer en pæn undskyldnig fra politiet. For andet kan de da vidst ikke være bekendt!!

*CAmilla

Anmeld

14. marts 2011

Millah

LilleMor10 skriver:

Jeg føler mig så ydmyget ! her i starten af februar fik jeg en meget ubehagelig opringning fra nord/ vejstsjællands politi, jeg fik besked på at jeg ikke måtte forlade min bopæl de kommende timer og at der ville komme 2 betjente og afhøre mig. 

Jeg går i panik, og tænker hvad fanden kan jeg ha' gjort ? jeg spørger dem så i tlf, og de siger så : det drejer sig om 3 røverier på nordeas dankort automater det foregik i nov -10. jeg afbryder ham så og spørger hvad dælen det har med mig at gøre. jeg får så smidt i hoved at jeg er hoved mistænkt i den sag.

WHAAAAAT!!?? jeg siger så ikke mere, men lover at dem at bliver hjemme, ringer så til min mormor fordi jeg ikke ville have min søn skulle være der. hun kommer så og putter ham mens jeg sidder og snakker med politiet. de viser mig så nogle film fra et overvågnings kamara. og ja det var mig på den film. men det hele var en stor misforståelse. jeg har åbenbart været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.  de går så igen, men fortæller mig ikke om jeg stadig er mistænkt..

her idag tænker jeg ikke videre over det mere, jeg ved jo jeg er uskyldig. jeg er slet ikke klog nok til sådanne fusk halløj. 

men men.. så idag ringer min svigermor så og spørger om jeg havde set de ting der har haft stået om mig i aviserne. jeg spørger dumt, hvad hun snakker om og så sender hun mig disse links. 

http://frederikssund.lokalavisen.dk/har-du-set-denne-rumaenske-dankort-fusker-/20110128/artikler/110129208/1009

det første er det der rør mig mest. de har simpelthen udgivet det med foto af mig og det hele, flere forskellige steder. både på nettet, i tv osv. folk der kender mig kan jo udenmærket se det er mig !  syntes det er så pinligt hvis folk går og tror jeg er krimminel. ! Og når ja. kunne de vælge et grimmere billed!!??

så der det andet, det er så fint nok at de skriver jeg er uskyldig. men der er der jo ikke billede på , så det kan være folk ikke ved det er den anden annonce der bliver hentydet til. så jeg syntes det er vildt pinligt, og har først opdaget dem nu. over en måned senere  

http://frederikssund.lokalavisen.dk/politiet-haenger-uskyldig-kvinde-ud-som-rumaensk-dankortsvindler-/20110203/artikler/110209741/1009

Ved ikke hvad jeg skal gøre, er vred, ked og føler mig så dum 

Tak fordi du gad at læste med, 

Forstå godt du ikke ved hvad du skal gøre

Men er du gal jeg var blevet hys hvis det var mig det var sket for Var tændt totalt af

Men du SKAL søge erstatning, for det de har gjort er bar ikk i iorden

Anmeld

14. marts 2011

LilleMor10

chael skriver:

Jeg er selv fra Frederikssund og det er altså ikke lige noget jeg har fået læst.

MEN, jeg ville da helst sikkert få lokalavisen til at skrive om din historie og få dem til at tage et billede af dig. Det skylder de dig.

Du har også ret til at forsvare dig selv og fortælle din side af historien.

Det ville jeg have gjort og så kan du lige skrive at du forventer en pæn undskyldnig fra politiet. For andet kan de da vidst ikke være bekendt!!

*CAmilla

jeg blev også meget overrasket da jeg så det idag, for syntes ellers altid at læse aviserne godt igennem, men den der har jeg misset..

Anmeld

14. marts 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Jamen hvor skal jeg starte ?

du starter ved pressen, hvor du klager din nød til den journalist der gerne vil i kontakt med dig... Så skriver de en ordentlig artikel om din uskyld, og politiets fejl, og så spørger du om de ved om og hvordan du kan klage til politiet....

Anmeld

15. marts 2011

qp

Kan du ikke få en eller anden til, at hjælpe dig med at skrive en klage nu når du selv siger du "er blank"?

For den her skal du helt klart gå videre med!!

Anmeld

15. marts 2011

millesofie

LilleMor10 skriver:

Jeg føler mig så ydmyget ! her i starten af februar fik jeg en meget ubehagelig opringning fra nord/ vejstsjællands politi, jeg fik besked på at jeg ikke måtte forlade min bopæl de kommende timer og at der ville komme 2 betjente og afhøre mig. 

Jeg går i panik, og tænker hvad fanden kan jeg ha' gjort ? jeg spørger dem så i tlf, og de siger så : det drejer sig om 3 røverier på nordeas dankort automater det foregik i nov -10. jeg afbryder ham så og spørger hvad dælen det har med mig at gøre. jeg får så smidt i hoved at jeg er hoved mistænkt i den sag.

WHAAAAAT!!?? jeg siger så ikke mere, men lover at dem at bliver hjemme, ringer så til min mormor fordi jeg ikke ville have min søn skulle være der. hun kommer så og putter ham mens jeg sidder og snakker med politiet. de viser mig så nogle film fra et overvågnings kamara. og ja det var mig på den film. men det hele var en stor misforståelse. jeg har åbenbart været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.  de går så igen, men fortæller mig ikke om jeg stadig er mistænkt..

her idag tænker jeg ikke videre over det mere, jeg ved jo jeg er uskyldig. jeg er slet ikke klog nok til sådanne fusk halløj. 

men men.. så idag ringer min svigermor så og spørger om jeg havde set de ting der har haft stået om mig i aviserne. jeg spørger dumt, hvad hun snakker om og så sender hun mig disse links. 

http://frederikssund.lokalavisen.dk/har-du-set-denne-rumaenske-dankort-fusker-/20110128/artikler/110129208/1009

det første er det der rør mig mest. de har simpelthen udgivet det med foto af mig og det hele, flere forskellige steder. både på nettet, i tv osv. folk der kender mig kan jo udenmærket se det er mig !  syntes det er så pinligt hvis folk går og tror jeg er krimminel. ! Og når ja. kunne de vælge et grimmere billed!!??

så der det andet, det er så fint nok at de skriver jeg er uskyldig. men der er der jo ikke billede på , så det kan være folk ikke ved det er den anden annonce der bliver hentydet til. så jeg syntes det er vildt pinligt, og har først opdaget dem nu. over en måned senere  

http://frederikssund.lokalavisen.dk/politiet-haenger-uskyldig-kvinde-ud-som-rumaensk-dankortsvindler-/20110203/artikler/110209741/1009

talt med den lokal avis  de vil jo gerne tale med dig og det er jo en grov sag

håber du klare den

Anmeld

15. marts 2011

PernilleB

LilleMor10 skriver:

Føler med dig putte..!! Synes det er for groft...

BT-----)(------Dig

Anmeld

15. marts 2011

sarahb

Akkuyu mand.. Det er bare så grotesk.. Hold da helt kæft mand hvor er det bare urimeligt.. Men de de ske medier er ikke særlig gode til at "undskylde" og trække i Land.
Der var for nogle år siden en kæmpe voldtægts sag hvor nogle udlændinge blev anklaget for gruppe voldtægt. Det var virkelig stort blæst op og på midtersiden af eb. Men da de så fandt ud af at pigen løg, kom er dåen mini mini klumme nederst på nok en af de mindst læste sider. Det er så svinsk at man ikke kan undskylde, det er jo både pinligt at folk går og tror man har gjort noget og så er det bare så respektløst synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.