LilleMor10 skriver:
Jeg føler mig så ydmyget ! her i starten af februar fik jeg en meget ubehagelig opringning fra nord/ vejstsjællands politi, jeg fik besked på at jeg ikke måtte forlade min bopæl de kommende timer og at der ville komme 2 betjente og afhøre mig.
Jeg går i panik, og tænker hvad fanden kan jeg ha' gjort ? jeg spørger dem så i tlf, og de siger så : det drejer sig om 3 røverier på nordeas dankort automater det foregik i nov -10. jeg afbryder ham så og spørger hvad dælen det har med mig at gøre. jeg får så smidt i hoved at jeg er hoved mistænkt i den sag.
WHAAAAAT!!?? jeg siger så ikke mere, men lover at dem at bliver hjemme, ringer så til min mormor fordi jeg ikke ville have min søn skulle være der. hun kommer så og putter ham mens jeg sidder og snakker med politiet. de viser mig så nogle film fra et overvågnings kamara. og ja det var mig på den film. men det hele var en stor misforståelse. jeg har åbenbart været på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.
de går så igen, men fortæller mig ikke om jeg stadig er mistænkt..
her idag tænker jeg ikke videre over det mere, jeg ved jo jeg er uskyldig. jeg er slet ikke klog nok til sådanne fusk halløj.
men men.. så idag ringer min svigermor så og spørger om jeg havde set de ting der har haft stået om mig i aviserne. jeg spørger dumt, hvad hun snakker om og så sender hun mig disse links.
http://frederikssund.lokalavisen.dk/har-du-set-denne-rumaenske-dankort-fusker-/20110128/artikler/110129208/1009
det første er det der rør mig mest. de har simpelthen udgivet det med foto af mig og det hele, flere forskellige steder. både på nettet, i tv osv. folk der kender mig kan jo udenmærket se det er mig !
syntes det er så pinligt hvis folk går og tror jeg er krimminel. ! Og når ja. kunne de vælge et grimmere billed!!??
så der det andet, det er så fint nok at de skriver jeg er uskyldig. men der er der jo ikke billede på , så det kan være folk ikke ved det er den anden annonce der bliver hentydet til. så jeg syntes det er vildt pinligt, og har først opdaget dem nu. over en måned senere
http://frederikssund.lokalavisen.dk/politiet-haenger-uskyldig-kvinde-ud-som-rumaensk-dankortsvindler-/20110203/artikler/110209741/1009
Ved ikke hvad jeg skal gøre, er vred, ked og føler mig så dum 
Tak fordi du gad at læste med,