Tusind tak alle sammen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

SiLiMiMa

pyh, pia.

har sådan tænkt på dig.....

håber du meget snart får det meget bedre og kan blive tryg og glad igen.

knus heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Mira0911

Dejligt at høre fra dig - Godt at der bliver undersøgt osv.... 

Du er i tankerne her... 

Anmeld

14. marts 2011

lucas<3

Pia. skriver:

I forvejen har jeg let til tåre men alle jeres søde hilsner gjorde det endnu være - hvor er I bare nogle fantastiske mennesker ... Som Diana allerede har været så sød at skrive til jer, blev jeg indlagt i formiddags min smerter var så slemme da jeg kom op til lægen og da jeg samtidig fik problemer med at holde mig tog de ingen chancer .... De er rigtig bange for jeg har fået en diskusprolaps (staves?) og jeg skal igennem en masse undersøgelser de kommende dage ...Jeg har fået noget morfin som virker rigtig godt så lige nu sidder jeg op i min seng og kan spise .... Tusind tak igen alle sammen - I betyder mere end I aner ...Stort knus fra Pia.

rigtig god bedring.. håber de finder ud a hva du fejler..

Anmeld

14. marts 2011

otlitrom

God bedring, Pia! Jeg håber de passer godt på dig derinde!!

Anmeld

14. marts 2011

Louisiana

Hvor dejligt at hører fra dig! Og endnu bedre at hører, at det går bedre! Jeg får også morfin til min ryg, og det kan virkelig være en livsredder!

Nu må du give lyd, når de har fundet ud af præcis hvad du fejler!

Anmeld

14. marts 2011

lollandpigen

Dejligt at høre fra dig, har fulgt din historie herinde og kan godt forstå du er forskrækket over de smerter.....

Dejligt du har mulighed for at komme på nettet så du ikke mister helt kontakten med omverden....

Glæder mig til at følge med i hvad de kloge mennesker omkring dig finder ud af...

Mange knus Dorthe

Anmeld

14. marts 2011

jydeinden

lyder godt nok som en meget grim oplevelse... håber da de finder ud af hver pokker der er galt, så du kan få det bedre....

Anmeld

14. marts 2011

twinny

Det var dog en hård omgang...

God bedring til dig...

Anmeld

14. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Pia. skriver:

I forvejen har jeg let til tåre men alle jeres søde hilsner gjorde det endnu være - hvor er I bare nogle fantastiske mennesker ... Som Diana allerede har været så sød at skrive til jer, blev jeg indlagt i formiddags min smerter var så slemme da jeg kom op til lægen og da jeg samtidig fik problemer med at holde mig tog de ingen chancer .... De er rigtig bange for jeg har fået en diskusprolaps (staves?) og jeg skal igennem en masse undersøgelser de kommende dage ...Jeg har fået noget morfin som virker rigtig godt så lige nu sidder jeg op i min seng og kan spise .... Tusind tak igen alle sammen - I betyder mere end I aner ...Stort knus fra Pia.

ååååååh det har jeg bare frygtet SÅ mange gange.... har haft prolapser to gange og render rundt med een som endnu ikke trykker på noget...

men jeg har aldrig haft det "symptom" hvor man enten ikke kan holde på vandet eller ikke komme af med det...

ønsker dig det bedste...

og du skal endelig ikke frygte operationen hvis det er!!

Anmeld

14. marts 2011

<3

Rigtigt god bedring søde Pia og jeg krydser fingre for at de finder ud af hvad der er i vejen og kan fikse det med et snuptag!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.