Tusind tak alle sammen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.002 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Pia.

I forvejen har jeg let til tåre men alle jeres søde hilsner gjorde det endnu være - hvor er I bare nogle fantastiske mennesker ... Som Diana allerede har været så sød at skrive til jer, blev jeg indlagt i formiddags min smerter var så slemme da jeg kom op til lægen og da jeg samtidig fik problemer med at holde mig tog de ingen chancer .... De er rigtig bange for jeg har fået en diskusprolaps (staves?) og jeg skal igennem en masse undersøgelser de kommende dage ...Jeg har fået noget morfin som virker rigtig godt så lige nu sidder jeg op i min seng og kan spise .... Tusind tak igen alle sammen - I betyder mere end I aner ...Stort knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Ranarupta

Pia. skriver:

I forvejen har jeg let til tåre men alle jeres søde hilsner gjorde det endnu være - hvor er I bare nogle fantastiske mennesker ... Som Diana allerede har været så sød at skrive til jer, blev jeg indlagt i formiddags min smerter var så slemme da jeg kom op til lægen og da jeg samtidig fik problemer med at holde mig tog de ingen chancer .... De er rigtig bange for jeg har fået en diskusprolaps (staves?) og jeg skal igennem en masse undersøgelser de kommende dage ...Jeg har fået noget morfin som virker rigtig godt så lige nu sidder jeg op i min seng og kan spise .... Tusind tak igen alle sammen - I betyder mere end I aner ...Stort knus fra Pia.

Nej, hvor dejligt at høre fra dig!

Godt at de giver dig noget narko, så du kan holde ud at være til - er de ellers søde ved dig?

Jeg håber, at de hurtigt finder problemet og at de så får dig ordnet, så du igen kan tumle med børnene og hundene

Kram! (og god bedring, da!)

Anmeld

14. marts 2011

Vidunderligeunger

dejligt det går bedre!!!! Var helt nervøs for om det var helt galt... Men du kan skrive på pc, så det er jo dejligt stort knus herfra

Anmeld

14. marts 2011

Pia.

BlyViol skriver:

dejligt det går bedre!!!! Var helt nervøs for om det var helt galt... Men du kan skrive på pc, så det er jo dejligt stort knus herfra

Længe leve IPhone og morfin ... Tak for din hilsen knus

Anmeld

14. marts 2011

Vidunderligeunger

Pia. skriver:

Længe leve IPhone og morfin ... Tak for din hilsen knus

nåh, ja men så moderne er jeg ik

Anmeld

14. marts 2011

Pia.

Ranarupta skriver:

Nej, hvor dejligt at høre fra dig!

Godt at de giver dig noget narko, så du kan holde ud at være til - er de ellers søde ved dig?

Jeg håber, at de hurtigt finder problemet og at de så får dig ordnet, så du igen kan tumle med børnene og hundene

Kram! (og god bedring, da!)

Ja man må sige at det er noget der virker - syntes bare jeg bliver lidt rundtosset De er rigtig søde - men grundet pladsmangel står min seng i opholdsstuen ... Nu skal jeg forhåbentlig ikke være her så længe så det går nok... Tak for din søde besked ... Knus Pia.

Anmeld

14. marts 2011

XXSS

Godt, at du er kommet i gode hænder.. glæder mig til at høre fra dig, når du har fået det bedre og de har behandlet dig og forhåbentlig fundet den helt rigtige diagnose.

Knus og rigtig god bedring.

Anmeld

14. marts 2011

Bondepigen

Hvor er det dejligt at høre, du er så smertefri at du kan spise!!!

Håber de finder ud af, hvad der er galt og kan behandle det, så du bliver frisk igen!!!

Anmeld

14. marts 2011

Pia.

Tanja78 skriver:

Godt, at du er kommet i gode hænder.. glæder mig til at høre fra dig, når du har fået det bedre og de har behandlet dig og forhåbentlig fundet den helt rigtige diagnose.

Knus og rigtig god bedring.

Tusind tusind tak søde Tanja ... Håber også de finder ud af hvad det er og at det forhåbentlig ikke er så slemt ... Er meget mere rolig nu hvor jeg er her og føler mig i gode hænder .. Knus fra Pia.

Anmeld

14. marts 2011

Diana...

Hvor er det dejligt at høre fra dig jeg skulle lige til at skrive til dig. 

Dejligt du har fået noget mod smerten og håber at de snart kan finde ud af hvad det helt er. 

Du skriver/ringer bare hvis du har brug for at snakke. 

KRAM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.