Genert og kan ikke give slip:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

Sjovt .. -Eller det er det jo ikke .. Men jeg har det præcis som dig .. Her har det bare varet i 3 år .. Gaaab !!!!!

jeg er også skide jaloux, og hader hende, for hun var ham utro, men alligevel holder de kontakt

Ej, hvor træls for dig. Føler du, at det begrænser dit forhold til svigerfamilien?

Hende her var også min kæreste utro. mærkeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

nitten89

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Jeg har snakket med kæresten om det, han har det lige som mig og har sagt utallige gange til sin mor, at han ikke vil have opdateringer om eks'en efter hun har besøgt dem osv.

Jeg ville bare ikke få mig selv til at bede dem tage billedet ned, fordi jeg ved, at de holder af hende og savner hende og hun ér et rart menneske, så jeg forstår dem egentlig godt.

puha ja så ved jeg næsten ikke ,,  man kan jo ikke tvinge dem til at tage det ned. har dig og svigermor det ellers godt sammen ? eller er hun enb heks?

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

nitten89 skriver:

puha ja så ved jeg næsten ikke ,,  man kan jo ikke tvinge dem til at tage det ned. har dig og svigermor det ellers godt sammen ? eller er hun enb heks?

Lige præcis!

Ja, hun er meget sød og interesseret i hvad jeg foretager mig osv. Vi er bare ikke helt samme type. Hun er meget udadvendt og fri, hvor jeg er mere genert og tænker mere over hvad jeg siger, gør osv.

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

Anonym skriver:

Ej, hvor træls for dig. Føler du, at det begrænser dit forhold til svigerfamilien?

Hende her var også min kæreste utro. mærkeligt!

Det bliver mere og mere mærkeligt . he he ..

Ja, jeg føler at hun stadig er i familien, og at jeg ligesom bliver skubbet væk fordi jeg er den ''nye''

Anmeld

14. marts 2011

nitten89

Anonym skriver:

Lige præcis!

Ja, hun er meget sød og interesseret i hvad jeg foretager mig osv. Vi er bare ikke helt samme type. Hun er meget udadvendt og fri, hvor jeg er mere genert og tænker mere over hvad jeg siger, gør osv.

hmm,.. der er nok ikke så meget andet end at prøve at snakke med manden om det igen og se om det overhovedet gør en forskel og hvis ikke må du (er ikke meget for at sige det) nok desværre vænne dig til det . indtil hun en dag fatter det. i det mindste lyder det da til din svigermor gider dig. min ville ønske jeg skred

Anmeld

14. marts 2011

Kildebakken

Jeg synes både ex-kæresten og svigermor lyder grænseoverskridende, både overfor din kæreste og dig! Det er dårlig stil at holde kontakten, have billeder op etc.

Svigermor får jo signaleret til din kæreste, at hun bedre kunne lide den tidligere kæreste, som faktisk ikke ville have ham. Samtidig signalerer hun til dig, at du ikke rigtig er inde i varmen endnu!

Din kæreste er i sin gode ret til at sige meget tydeligt fra overfor sin mor. Det er nemlig en misforståelse at exkæresten skal blive i forældrenes liv! ( Hvis man har børn sammen er det self. en anden sag!)

Det er min mening:-)

Anmeld

14. marts 2011

kiwilouise

Kildebakken skriver:

Det er nemlig en misforståelse at exkæresten skal blive i forældrenes liv!

må jeg spørge hvorfor???

vi forventer at vores forældre skal tage godt imod vores elskede og få et godt forhold til den person. vi kan da så ikke forvente at bagefter de skal smide kontakten fordi vi tager nogen valg i vores liv. de har da lige så mange følelser med ind i det...

du får det til at lyde som at det bare er skrald vi smider ud.

Anmeld

14. marts 2011

Sphynxlover

Synes fandme oss det er dårlig stil atr de har hende hængende på væggen uanset hvor sød hun end måtte være - kom nu videre tænker jeg bare  

Anmeld

14. marts 2011

Kildebakken

kiwilouise skriver:

må jeg spørge hvorfor???

vi forventer at vores forældre skal tage godt imod vores elskede og få et godt forhold til den person. vi kan da så ikke forvente at bagefter de skal smide kontakten fordi vi tager nogen valg i vores liv. de har da lige så mange følelser med ind i det...

du får det til at lyde som at det bare er skrald vi smider ud.

Folk er jo forskellige, så du er jo i din gode ret til at mene noget andet, ikke alle er lige så følsomme som jeg 

Personligt ville jeg have det rigtigt dårligt med at komme ind i en familie, hvor min plads allerede har halvt optaget! Både fordi jeg synes det er mangel på respekt overfor dit barns valg af kæreste, men også fordi at netop relationen mellem svigerdatter og svigermor er så mega skrøbelig. Det er svært at sætte grænser overfor svigermor, særligt når man for alvor etablerer sig og får det første barn, da relationen jo er for livet og derfor meget vigtig.

I min verden er det lidt at sidestille med at tage sin brudekjole på til en andens bryllup! - her er der netop noget værdifuldt ( ikke skrald), som kun kan bruges i særlige relationer.

Des tættere relationer, des mindre støj på linjen:-) 

Ku nu være spændende at høre hvorfor du synes anderledes:-)

Anmeld

14. marts 2011

kiwilouise

Kildebakken skriver:

Folk er jo forskellige, så du er jo i din gode ret til at mene noget andet, ikke alle er lige så følsomme som jeg 

Personligt ville jeg have det rigtigt dårligt med at komme ind i en familie, hvor min plads allerede har halvt optaget! Både fordi jeg synes det er mangel på respekt overfor dit barns valg af kæreste, men også fordi at netop relationen mellem svigerdatter og svigermor er så mega skrøbelig. Det er svært at sætte grænser overfor svigermor, særligt når man for alvor etablerer sig og får det første barn, da relationen jo er for livet og derfor meget vigtig.

I min verden er det lidt at sidestille med at tage sin brudekjole på til en andens bryllup! - her er der netop noget værdifuldt ( ikke skrald), som kun kan bruges i særlige relationer.

Des tættere relationer, des mindre støj på linjen:-) 

Ku nu være spændende at høre hvorfor du synes anderledes:-)

da min lillebror var sammen med sin ex blev mig og hende rigtig gode veninder (og er det stadig idag)... da de gik fra hinanden ville han have at jeg skulle droppe kontakten til hende. jeg nægtede, for det var ham der var så opsat på at vi skulle blive så gode veninder og så lige pludselig fordi han ikke gad hende mere - så skulle jeg bare droppe hende.... jeg synes det er egoistisk og ville bestemme hvem der skal have kontakt til hvem uanset hvilken relation det gælder.

og jeg vil også sige at jeg har taget lige så godt imod hans nye kæreste som jeg gjorde med hans ex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.