kiwilouise skriver:
må jeg spørge hvorfor???
vi forventer at vores forældre skal tage godt imod vores elskede og få et godt forhold til den person. vi kan da så ikke forvente at bagefter de skal smide kontakten fordi vi tager nogen valg i vores liv. de har da lige så mange følelser med ind i det...
du får det til at lyde som at det bare er skrald vi smider ud.
Folk er jo forskellige, så du er jo i din gode ret til at mene noget andet, ikke alle er lige så følsomme som jeg 
Personligt ville jeg have det rigtigt dårligt med at komme ind i en familie, hvor min plads allerede har halvt optaget! Både fordi jeg synes det er mangel på respekt overfor dit barns valg af kæreste, men også fordi at netop relationen mellem svigerdatter og svigermor er så mega skrøbelig. Det er svært at sætte grænser overfor svigermor, særligt når man for alvor etablerer sig og får det første barn, da relationen jo er for livet og derfor meget vigtig.
I min verden er det lidt at sidestille med at tage sin brudekjole på til en andens bryllup! - her er der netop noget værdifuldt ( ikke skrald), som kun kan bruges i særlige relationer.
Des tættere relationer, des mindre støj på linjen:-)
Ku nu være spændende at høre hvorfor du synes anderledes:-)
Anmeld