God eftermiddag dejligeste kvinder! Jeg er så glad for dette forum, som er en kæmpe hjælp for mig! Normalt ville jeg stå frem ved navn, men i dag har jeg ikke lyst, fordi jeg ved ikke rigtig hvem der går og lurer. Og ja, det er måske et lidt sårbart emne for mig.
Problemet er, at jeg er så sindsygt genert eller tilbageholden. Det rammer mig her til morgen. Min svigermor har fødselsdag og vi skal op og besøge familien i aften. Jeg ville lige logge på facebook, for lige at være en sød svigerdatter og smide en hilsen. Det første jeg ser, er at min kæreste eks-kæreste allerede har skrevet til hende i denne stil ''Hej søde, hjertelig tillykke. Jeg savner dig så meget og håber at vi snart ses. Kæmpe kram'' og der bliver svaret i samme stil. Jeg er bare SÅ jaloux. Jeg vil også have det der svigermor-bånd, som eks'en havde. Problemet er bare, at jeg er så ekstremt genert. Jeg går med nerver optil hvert besøg hos svigermekanikken og når jeg er der, føler jeg mig aldeles ikke fri. Jeg overvejer hvert evig eneste ord og bevægelse så meget, at der ikke bliver plads til at jeg giver slip og dermed kommer tættere ind på livet af dem. Det gør mig sååå ked af det
Jeg ville ønske, at jeg havde et lige så nært og energisk forhold til svigerfamilien, som eks'en har. ØV!
Hvad skal jeg dog gøre, for at komme tættere ind på dem?
p.s. kom gerne med forslag, som jeg kan afprøve i aften, så kan jeg vende tilbage og sige hvordan det gik. hehe
Anmeld