Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
- den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...Majbritt
- den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk
Astrid P skriver:Super fin hjemmeside! Det er fedt at der er så mange billeder, og den er fint og overskueligt bygget op...Sikke nogle søde unger du har - og dejlige hunde. KH Astrid
PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.
twinboys skriver:PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.Det er 10-4... og en skum banan...Var det ikke det man sagde i 80érne...Majbritt
PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.Det er 10-4... og en skum banan...Var det ikke det man sagde i 80érne...MajbrittGriner... jo det var nemlig lige det man gjorde *GGG*
twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.Det er 10-4... og en skum banan...Var det ikke det man sagde i 80érne...MajbrittGriner... jo det var nemlig lige det man gjorde *GGG* Smiler og så var pink helt vildt inde... De kære neon farver...Majbritt
PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.Det er 10-4... og en skum banan...Var det ikke det man sagde i 80érne...MajbrittGriner... jo det var nemlig lige det man gjorde *GGG* Smiler og så var pink helt vildt inde... De kære neon farver...Majbritt HE HE ja det har du ret i..... og BALL bluser
twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver:twinboys skriver:PiaR skriver: - den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ... KNUS PIA. www.mimamik.dk Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres ogsåDet kunne da være dejligtDet er så skønne og dejlige børn du har...MajbrittTak søde... skal da nok lige få smidt et link på til din hjemmeside...Ang. fredag så tager jeg lige en sludder med Eva....Knus og fortsat god lørdag aften Pia.Det er 10-4... og en skum banan...Var det ikke det man sagde i 80érne...MajbrittGriner... jo det var nemlig lige det man gjorde *GGG* Smiler og så var pink helt vildt inde... De kære neon farver...Majbritt HE HE ja det har du ret i..... og BALL bluser Pinappel bukser ...Store øreringeMajbritt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128