Vil I se min nye hjemmeside...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. oktober 2008

Pia.

- den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....

Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ...

KNUS PIA.

www.mimamik.dk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2008

Honningblomst

Hvor er den fin...tillykke med jeres nye hjemmeside...

Anmeld

11. oktober 2008

quar20

Det må  jeg sige det er en veludført hjemmeside... Den fortæller godt nok meget om jeres familie, og man får puttet en masse indtryk ind i hovedet når man gennemgår alle billederne..! SUPER FLOT...

Tillyke med den  

Anmeld

11. oktober 2008

A.

super flot men der mangler en tilbage knap,sikke søde børn du har pia og billeder mor og mads pjatter er bare super tænker bare på laver mads andet end smile?

Anmeld

11. oktober 2008

Tullebobs

Hej søde Pia

Den er vel nok flot Men med den skønne familie kan det jo heller ikke være anderledes

Kram fra Trine - som er lidt stolt over at være den, der forslog navnet

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Hvor er den fin...tillykke med jeres nye hjemmeside...

TAK SØDE

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

quar20 skriver:

Det må  jeg sige det er en veludført hjemmeside... Den fortæller godt nok meget om jeres familie, og man får puttet en masse indtryk ind i hovedet når man gennemgår alle billederne..! SUPER FLOT...

Tillyke med den  

Tusind tak er også rigtig glad for jeg har fået den lavet :o) - Var også glad for den gamle men syntes den skulle se lidt anderledes ud denne her gang og så ikke alt for rodet :o)

TAK igen og god aften....

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

agnieszka skriver:

super flot men der mangler en tilbage knap,sikke søde børn du har pia og billeder mor og mads pjatter er bare super tænker bare på laver mads andet end smile?

Ja du har helt ret mangler en tilbage knap - det må jeg have set på....

Mads var en meget glad og Mild dreng som lille, han er vokset sig endnu mere glad MEN også med sit helt eget dejlige temperament (Staves?)

Tak for de søde ord :o)

KNUS PIA.

Anmeld

11. oktober 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

Hej søde Pia

Den er vel nok flot Men med den skønne familie kan det jo heller ikke være anderledes

Kram fra Trine - som er lidt stolt over at være den, der forslog navnet

Tak for de søde ord Trine....

Ja det er nemlig rigtigt, navnet er fra alle de forslag du kom med - har gået længe og sagt det til mig selv og det første stykke tid kunne jeg ikke rigtig vende mig til det, men pludselig var det bare det, siden skulle hedde og andre syntes også godt om navnet ;o)

Så mange tak for din hjælp igen...

Hav en dejlig aften

Anmeld

11. oktober 2008

twinboys

PiaR skriver:

- den sidste uges tid har jeg arbejdes hårdt med mit lye lokke på min hjemmeside og så har jeg valgt at slette vores-familie og har købt et nyt domænenavn.....

Så hvis i har lyst må I meget gerne besøge min nye hjemmeside og da også gerne sige hvad I syntes om den ...

KNUS PIA.

www.mimamik.dk 

Hej super god hjemmeside du har fået op at køre, men hvad med lige at få linket min hjemmeside til jeres også

Det kunne da være dejligt

Det er så skønne og dejlige børn du har...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.