Så blev Sofus og Emil døbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

twinboys

Stort tillykke herfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Åh det var en super dag igår med med 65 gæster i Hune forsamlingshus og Sofus sov igennem dåben og Emil skreg så vi lige måtte gå ud to minutter hehe. Det var bare en super skøn dag og drengene fik så mange gaver, en triptrap stol hver med uglehynder  Cykeltrailer og hjelme, juniordyner, sengetøj, bundgaard sko, to sæt bestik hver, billedrammer, min første tand bæger, og en del lamaze legetøj og 6000kr HVER . Så de er et par "begavede" herre  Fik også til dagens anledning forsøgt mig med kager, som bare blev suuper lækre, bagte en rigtig god og svampet chokoladekage hvor jeg lavede chokoladecreme af fløde kogechokolade og husblas og kom imellem og så chokoladesmørcreme uden om... og NØJ hvor var den bare lækker lækker lækker  Slutter lige af med et par billeder fra dagen hvor det første billede er drengene, mig, deres mormor, deres oldemor og deres tipoldemor. Og næste billede er kagerne

tillykke med dåben, hvor er de bare fiiiiine!!!!!

Lene

Anmeld

15. marts 2011

mullesmith2

ulleby skriver:

Jamen jeg holder på dem lidt endnu - er 32+1 så har små 5 uger endnu Og er du gal vi glæder os - så må i jo kigge forbi med dine charme drenge. Der er lige en kæreste til dem hver

Wuuut wuuut  Det bliver kanon. Hvor store er de damer ved at være efterhånden?

Bliver spændende at få dem ud i lyset. Åh det bliver vildt

Anmeld

15. marts 2011

mullesmith2

Tak allesammen, det var sådan en god dag

Anmeld

15. marts 2011

ulleby

mullesmith2 skriver:

Wuuut wuuut  Det bliver kanon. Hvor store er de damer ved at være efterhånden?

Bliver spændende at få dem ud i lyset. Åh det bliver vildt

I torsdags skønnede de dem til 1400 og 1500 så de er nogle små nogen - men de har det godt og det er vigtigst. Men 3 kg baby i maven pt er godt nok tyngende

Hvor stor er drengene gået hen og vokset sig til?

Ja det bliver ubeskriveligt - håber pks osv kommer til at blive ok selvom det er på AA syghus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.