Så blev Sofus og Emil døbt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.259 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

mullesmith2

Åh det var en super dag igår med med 65 gæster i Hune forsamlingshus og Sofus sov igennem dåben og Emil skreg så vi lige måtte gå ud to minutter hehe. Det var bare en super skøn dag og drengene fik så mange gaver, en triptrap stol hver med uglehynder  Cykeltrailer og hjelme, juniordyner, sengetøj, bundgaard sko, to sæt bestik hver, billedrammer, min første tand bæger, og en del lamaze legetøj og 6000kr HVER . Så de er et par "begavede" herre  Fik også til dagens anledning forsøgt mig med kager, som bare blev suuper lækre, bagte en rigtig god og svampet chokoladekage hvor jeg lavede chokoladecreme af fløde kogechokolade og husblas og kom imellem og så chokoladesmørcreme uden om... og NØJ hvor var den bare lækker lækker lækker  Slutter lige af med et par billeder fra dagen hvor det første billede er drengene, mig, deres mormor, deres oldemor og deres tipoldemor. Og næste billede er kagerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

signe.

tillykke med dåben, Louise

Anmeld

14. marts 2011

twinny

hvor er i alle sammen fine....

Og nogle flotte kager...

tillykke med dagen...

Anmeld

14. marts 2011

kamtok

Tillykke med dåben

Hvor er det fantastisk at I har et billede med så mange generationer - og hvor er det skønt for jer, at I har jeres oldemor/tipoldemor  Det er der ikke mange der kan prale med.

Flotte kager - hvem der bare var så kreativ.

Anmeld

14. marts 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med dåben af de to dejlige drenge

Anmeld

14. marts 2011

mullesmith2

Mange tak  det var så dejlig en dag. Og jeg havde faktisk min tipoldemor indtil 2007  Så vi har altid været mange generationer. Det er lidt sjov.

Anmeld

14. marts 2011

Orkide86

Stort tillykke med dåben Louise

Anmeld

14. marts 2011

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Stort tillykke med dåben Louise

Tak  Det var en stor dag.

Anmeld

14. marts 2011

BabyMus

Tillykke! Lyder til at ha været en rigtig god dag. (:

Anmeld

14. marts 2011

Svane83

Tillykke med dåben!

Hvor de dog bare blevet store hurtigt de to.

Synes jo ikke det er ret længe siden at du skrev du var gravid, men jeg harselvfølgelig også termin på torsdag og jeg var ikke gravid da du blev det.... puha tiden går bare så stærkt!

Du er da sluppet rigtig godt fra kagerne hvis det var første gang må man sige!

Endnu en gang tillykke med dåben.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.