hvordan ville i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Det er bestemt ikke i orden hvis ikke de har spurgt om tilladelse først. Men de store begivenheder skal man da ha' lov selv at annonere først.

det er præcis det jeg mener, og det gør mig sku ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Bondepigen

Jeg bryder mig i det hele taget ikke om, at folk smider billeder ind af NOGEN uden først at spørge. Jeg bryder mig ikke om at have billeder af min datter til offentlig skue på nettet, så jeg lægger ikke engang selv nogen på.

Gamle klassebilleder med mig selv på, som andre har lagt på er jeg dog ligeglad med... Men ellers...

Anmeld

14. marts 2011

SimoneL

Jeg ville blive rasende, hvis nogen lagde billeder af mine (fremtidige) børn på Facebook uden først at spørge om lov (!)

Men jeg har også et meget lunkent forhold til FB i forvejen, og regner ikke med at min bebs skal derind. Og det har jeg allerede gjort klart for mine forældre (der ellers er temmelig ivrige med at lægge billeder af mine niecer op )

hvordan ville i have det hvis nogen familiemedlemmer lagde billeder ind på fx fb af jeres lille bebs son nyfødt og i dåbskjolen ? inden i selv havde gjort det ?

grunden til ano er at disse familiemedlemmer kan finde på at læse med.

Anmeld

14. marts 2011

Zeus

Anonym skriver:

hvordan ville i have det hvis nogen familiemedlemmer lagde billeder ind på fx fb af jeres lille bebs son nyfødt og i dåbskjolen ? inden i selv havde gjort det ?

grunden til ano er at disse familiemedlemmer kan finde på at læse med.

Det ville være okay med mig.. Ville se som, at de var glade for - og stolte - af sine små nevøer og kusiner

Anmeld

14. marts 2011

signe.

godt jeg ikke er på facebook så jeg fri for at skulle forholde mig til sådanne ting altså ikke kritik af jer andre...

Anmeld

14. marts 2011

ekzunz

Anonym skriver:

okay kan så læse på det at mange mener det er okay.

selv har jeg den mening om det at det gør mig rigtig ked af det, jeg har på intet tidspunkt givet lov til det, og det er netop de samme billeder da det er ham der tager billeder for os.

Hvis det er en som i har en aftale med om at fotografere jer til barnedåben, så er det ikke ok! Så ville jeg også blive tosset.

I skulle jo selv have haft muligheden for at se billederne før alle andre.

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Hvis det er en som i har en aftale med om at fotografere jer til barnedåben, så er det ikke ok! Så ville jeg også blive tosset.

I skulle jo selv have haft muligheden for at se billederne før alle andre.

jep det er min svigerfar.. kæresten har spurgt om jeg vil med hen til dem idag, men kommer nok til at sige noget jeg fortryder så bettemanden og jeg bliver hjemme.

er så tosset og kæresten forstår ikke hvorfor. !
mener helt klart at vi skulle have lov at se dem før alle andre. !!

Anmeld

14. marts 2011

oo

ikke særlig godt! vi lægger ikke billeder ind af hinandens børn offentligt nogen steder. hvis familie eller venner har billeder af Sol de gerne vil dele med mig, så laver de et privat album som kun ejg kan se.

det er almen respekt for hinanden, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.