hvordan ville i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

hvordan ville i have det hvis nogen familiemedlemmer lagde billeder ind på fx fb af jeres lille bebs son nyfødt og i dåbskjolen ? inden i selv havde gjort det ?

grunden til ano er at disse familiemedlemmer kan finde på at læse med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Dittemor26

Det ville være helt ok med mig, de gør det vel af stolthed og glæde

Anmeld

14. marts 2011

musse1

Anonym skriver:

hvordan ville i have det hvis nogen familiemedlemmer lagde billeder ind på fx fb af jeres lille bebs son nyfødt og i dåbskjolen ? inden i selv havde gjort det ?

her syns jeg godt, at man kan spørger om det overhovedet er okay, at man ligger billeder ind, men måske har du godkendt de har lagt billeder ind af jer før.

så tror jeg ik lige de har tænkt over, du godt selv ville ligge billeder ind først, de har sikkert gjordt det, fordi de er stolte.. ville nu ik sige noget, men så selv ligge billederne ind, mon ik det alligevel er hver sine billeder ? selv om det er fra nyfødt og i dåbs tøj

Anmeld

14. marts 2011

Bellinda89

Ville også være helt iorden med mig

Anmeld

14. marts 2011

dorthemus

Jeg ville blive såret over, at de ikke spurgte inden om det var ok

Anmeld

14. marts 2011

CiSo

Ville været helt okay med mig.. Som skrevet ovenfor er de jo bare stolte. 

Anmeld

14. marts 2011

NinaNymannMadsen

jeg ville ikke sige noget til det. det nok fordi de er stolte de ligger billeder ind.
og man har jo selv nogen andre billeder end de har som man kan ligge ind af sit barn nyfødt og i dåbstøj jo. så billederne vil nok hellere ikke være helt ens.

Anmeld

14. marts 2011

Jetjen

Det er bestemt ikke i orden hvis ikke de har spurgt om tilladelse først. Men de store begivenheder skal man da ha' lov selv at annonere først.

Anmeld

14. marts 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Det kommer an på hvem i familien det er og om man selv er på facebook eller ej.

Min far og mine søstre må til enhver tid lægge billeder op af min søn, uden at spørge om lov først

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

okay kan så læse på det at mange mener det er okay.

selv har jeg den mening om det at det gør mig rigtig ked af det, jeg har på intet tidspunkt givet lov til det, og det er netop de samme billeder da det er ham der tager billeder for os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.