icing på cupcakes holdbarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2011

h_bernie

roenlund skriver:

smag og behag er jo forskelligt, men jeg synes det er godt

ok tak Tror jeg vil prøve noget forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2011

Mary

Nu glæder jeg mig virkelig meget til barnedåb på søndag

Anmeld

15. marts 2011

h_bernie

Mary skriver:

Nu glæder jeg mig virkelig meget til barnedåb på søndag

ha ha ja Maria du skal altså ikke forvente dig det store Men jeg må altså prøve det her halløj

Anmeld

15. marts 2011

slettet_7530

h_bernie skriver:

ha ha ja Maria du skal altså ikke forvente dig det store Men jeg må altså prøve det her halløj

Nuved jeg ikke hvor du bor henne, men i de der kageforretninger kan man købe en sindsygt lækker icing

Anmeld

15. marts 2011

h_bernie

Albertesmor skriver:

Nuved jeg ikke hvor du bor henne, men i de der kageforretninger kan man købe en sindsygt lækker icing

jeg bor 2 min. fra specialkøbmanden Så hvis jeg bliver bidt af det her, så bliver det dyrt.

Anmeld

15. marts 2011

slettet_7530

h_bernie skriver:

jeg bor 2 min. fra specialkøbmanden Så hvis jeg bliver bidt af det her, så bliver det dyrt.

ok men jeg synes så at icing godt kan betale sig at købe, et så er den købelige ikke så sød og holder formen fint.

Anmeld

15. marts 2011

h_bernie

Albertesmor skriver:

ok men jeg synes så at icing godt kan betale sig at købe, et så er den købelige ikke så sød og holder formen fint.

ok tak. De har nemlig en jeg synes lød lækker. Så det kan jeg jo prøve, så slipper jeg jo for selv at lave det. De havde en der smagte af det der er i flødeboller....og jeg ELSKER flødeboller

Anmeld

15. marts 2011

slettet_7530

h_bernie skriver:

ok tak. De har nemlig en jeg synes lød lækker. Så det kan jeg jo prøve, så slipper jeg jo for selv at lave det. De havde en der smagte af det der er i flødeboller....og jeg ELSKER flødeboller

den her

http://specialkoebmanden.dk/glasur-frosting-icing-32/vanilla-whipped-icing-mix-frosting-283-g-985.html

har konsistens som buttercreamicing men smager meget mere let  lidt hen a la guf som man får på isvafler

Anmeld

15. marts 2011

Mussi30

h_bernie skriver:

Jeg lavede forleden muffins med marengsmasse ovenpå. Hvilket minder rigtigt meget om flødeboller, og Royal Icing.

Det jeg gjorde, var bare at jeg puttede dem i ovnen igen med marengsmassen ovenpå, så de blev sprøde i overfladen

Jeg har aldrig nogensinde set kager forsvinde så hurtigt før Det var rigtigt lækkert

Anmeld

15. marts 2011

h_bernie

Mussi30 skriver:

Jeg lavede forleden muffins med marengsmasse ovenpå. Hvilket minder rigtigt meget om flødeboller, og Royal Icing.

Det jeg gjorde, var bare at jeg puttede dem i ovnen igen med marengsmassen ovenpå, så de blev sprøde i overfladen

Jeg har aldrig nogensinde set kager forsvinde så hurtigt før Det var rigtigt lækkert

ej det lyder supersjovt og ret lækkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.