Mumto3 skriver:
Jeg forstår det ganske simplet ikke. Tag nu f.eks. den nye serie der startede igår. Der er rigtig mange der synes den er god, og glæder sig til at se næste afsnit. Men den gør jo folk bange. Hvorfor er det fedt?
Det er lidt samme problematisk med børn, de elsker også at se film som de bliver bange for.Hvorfor?
Der er mange der gerne vil se gyserfilm, horrorfilm og hvad det nu hedder alt sammen. Personligt vælger jeg det fra, for jeg synes på ingen måde at det berigere mit liv, at mit liv blever bedre af det. tværtimod, så gør bange og utryg hvis jeg har set noget uhyggeligt, og det synes jeg ikke er spor rart. Det begrænser mig, fordi jeg så tør mindre end jeg ellers plejer.
Men jer der kan lide at se noget der er uhyggeligt om som gør jer bange. Hvorfor kan I lide det? hvordan synes I det beriger jeres liv? Hvorfor vælger I at se den slags?
Synes ikke det handler om, at en horrorfilm beriger eller ikke beriger ens liv - det gør en sukkersød film/ komedie da heller ikke 
Jeg har altid set gysere - idag er jeg meget mere "hardcore" end jeg var for 10 år siden, og der skal en hel del til før jeg bliver forskrækket af at se en film, men skal jeg se film vil jeg helst at det er noget der er spændende - noget hvor man venter på hvad der sker, derfor siger romantiske film mig absolut intet - synes det er død-kedeligt at se på og kan godt blive en smule irriteret hvis jeg skal sidde og se sådan en film hehe 
Jeg bliver ikke bange af at se film - det er jo bare film
men kan sagtens synes det er super spændende og kan også godt engang imellem få et lille chok ( der er langt mellem), ligesom jeg kan fælde en tåre til f.eks Stepmom 
Anmeld