Må intet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Rebecca55

kiwifrugten skriver:

Har lige brug for at komme ud med nogle irritationer.

Igår aftes begyndte mine fødder og ben at hæve helt vildt op. Man kunne bare se at det var vand i kroppen. Fik klumpfødder og ben. Kunne næsten ikke mærke mine fødder men når jeg trykkede på dem gjorde de vildt ondt.

Jeg ringede til vagtlægen og han spurgte hvor hurtigt jeg kunne komme. Jeg var der inden for 10 min. Han sagde at jeg sku til lægen i dag nu har jeg så bestilt tid. Det kan enten være blærebetændelse/leverbetændelse/fostervandsforgiftning.

Han sagde jeg må INTET foretage mig og absolut INTET. Og vi snakker om 6 uger. Jeg må ligge i sofaen med benene helt op og jeg må spise og gå i bad. Jeg må ikke tage ud nogen steder og hvis ikke jeg kan holde mig i ro så indlægger de mig :-(

Jeg hader bare at ligge og jeg keder mig.

Svømmede hver dag og det må jeg heller ikke mere :-(

¨Skulle bare lige lufte tankerne

Varme tanker til dig...

Da jeg venter trillinger er det også kun et spørgsmål om tid før det bliver mig. Må dog godt gå lidt rundt nu, men skal ellers ligge på sofaen. Så kender alt til den kedsomhed og jeg har desværre 3 mdr. igen.

Vi må tænke positivt og glæde os over hvad vi ender med at få ud af vores udholdenhed.... Og hellere ligge hjemme end på hospitalet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Rebecca55

Mor-til-Hasse skriver:

øv øv øvøv.. men uanset hvor træls det er... følg rådet!!! jeg fødte i uge 24 

Er meget nysgerrig, hvordan det gik dit barn når du nu fødte så tidligt ? Hvis jeg må være så fræk at spørge...

Da jeg selv venter trillinger, er der meget stor chance for at føde for tidligt også meget for tidligt.

Anmeld

14. marts 2011

signe.

Rebecca55 skriver:

Er meget nysgerrig, hvordan det gik dit barn når du nu fødte så tidligt ? Hvis jeg må være så fræk at spørge...

Da jeg selv venter trillinger, er der meget stor chance for at føde for tidligt også meget for tidligt.

https://www.baby.dk/debat/77641pi1/foedselsberetninger/hasse-foedt-i-uge-24-d--30-april-2010-fb.aspx

du kan læse det hele her

uhhhh spændende med trillinger, men ja, nok en høj risiko... Håber at alt kommer til at gå planmæssigt, og at du ikke føder alt alt for tidligt

Anmeld

14. marts 2011

Sabina

kiwifrugten skriver:

Har lige brug for at komme ud med nogle irritationer.

Igår aftes begyndte mine fødder og ben at hæve helt vildt op. Man kunne bare se at det var vand i kroppen. Fik klumpfødder og ben. Kunne næsten ikke mærke mine fødder men når jeg trykkede på dem gjorde de vildt ondt.

Jeg ringede til vagtlægen og han spurgte hvor hurtigt jeg kunne komme. Jeg var der inden for 10 min. Han sagde at jeg sku til lægen i dag nu har jeg så bestilt tid. Det kan enten være blærebetændelse/leverbetændelse/fostervandsforgiftning.

Han sagde jeg må INTET foretage mig og absolut INTET. Og vi snakker om 6 uger. Jeg må ligge i sofaen med benene helt op og jeg må spise og gå i bad. Jeg må ikke tage ud nogen steder og hvis ikke jeg kan holde mig i ro så indlægger de mig :-(

Jeg hader bare at ligge og jeg keder mig.

Svømmede hver dag og det må jeg heller ikke mere :-(

¨Skulle bare lige lufte tankerne

Ej hvor trist smukke :/
Det er jeg virkelig ked af at hører.

kæmpe krammer herfra

Anmeld

15. marts 2011

kiwifrugten

Lige en update :-)

Var ved lægen igårog mit blodtryk svinger meget op og ned og min puls er meget hurtig. Men har meget væske i kroppen. Og har taget Aaaaalt for meget på til hvad kroppen ellers kan klare. Skal til observation ved lægen igen i morgen.

Da jeg sku i fakta igår og steg ud af bilen, der knækkede jeg fuldstændig sammen pga smerter i underlivet så vi kørte med det samme til fødegangen. De 20 min jeg sad i venteværelset mærkede jeg slet ikke liv blev vildt urolig.

Da jeg kom ind blev der lagt en kurve og det så fint ud men overlægen blev noget urolig alligevel.

Har som skrevet alt for meget fostervand i kroppen og fik taget en masse prøver. Og skal til svangerskabsambulatoriumet på fredag til en ekstra scanning for at kigge nærmere på det.Har fået nogle piller mod blærebetændelse og jeg skal stadig holde mig helt i ro :-(

Anmeld

15. marts 2011

Fru Nielsen

kiwifrugten skriver:

Lige en update :-)

Var ved lægen igårog mit blodtryk svinger meget op og ned og min puls er meget hurtig. Men har meget væske i kroppen. Og har taget Aaaaalt for meget på til hvad kroppen ellers kan klare. Skal til observation ved lægen igen i morgen.

Da jeg sku i fakta igår og steg ud af bilen, der knækkede jeg fuldstændig sammen pga smerter i underlivet så vi kørte med det samme til fødegangen. De 20 min jeg sad i venteværelset mærkede jeg slet ikke liv blev vildt urolig.

Da jeg kom ind blev der lagt en kurve og det så fint ud men overlægen blev noget urolig alligevel.

Har som skrevet alt for meget fostervand i kroppen og fik taget en masse prøver. Og skal til svangerskabsambulatoriumet på fredag til en ekstra scanning for at kigge nærmere på det.Har fået nogle piller mod blærebetændelse og jeg skal stadig holde mig helt i ro :-(

Godt der bliver holdt øje med dig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.