Må intet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

kiwifrugten

Har lige brug for at komme ud med nogle irritationer.

Igår aftes begyndte mine fødder og ben at hæve helt vildt op. Man kunne bare se at det var vand i kroppen. Fik klumpfødder og ben. Kunne næsten ikke mærke mine fødder men når jeg trykkede på dem gjorde de vildt ondt.

Jeg ringede til vagtlægen og han spurgte hvor hurtigt jeg kunne komme. Jeg var der inden for 10 min. Han sagde at jeg sku til lægen i dag nu har jeg så bestilt tid. Det kan enten være blærebetændelse/leverbetændelse/fostervandsforgiftning.

Han sagde jeg må INTET foretage mig og absolut INTET. Og vi snakker om 6 uger. Jeg må ligge i sofaen med benene helt op og jeg må spise og gå i bad. Jeg må ikke tage ud nogen steder og hvis ikke jeg kan holde mig i ro så indlægger de mig :-(

Jeg hader bare at ligge og jeg keder mig.

Svømmede hver dag og det må jeg heller ikke mere :-(

¨Skulle bare lige lufte tankerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Happiness

Øv hvor surt Det er bare lang tid ikke at kunne noget

Hvor langt er du henne nu?

Rigtig god bedring!

Anmeld

14. marts 2011

TbCp

Øv hvor trist

men kan du ikke få set en masse film, læst en masse gode bøger og være en masse på baby.dk

Anmeld

14. marts 2011

Sofia24

Først en krammer - det er en hård besked at få

Men vil også sige til dig at det er HAMMER vigtigt at du så også gør det! Dit vand i kroppen er kroppens måde at fortælle at den er overbelastet, så for at undgå at tingene bliver værre (gerne bedre) er det så vigtigt at du kun gør ting der er strengt nødvendige...!

Hvor langt er du og havde du andre "symptomer" da du var ved lægen?  Håber ikke du har noget imod jeg spørg!

Sofia

Anmeld

14. marts 2011

signe.

øv øv øvøv.. men uanset hvor træls det er... følg rådet!!! jeg fødte i uge 24 

Anmeld

14. marts 2011

kiwifrugten

Tak for jeres beskeder og krammer, det hjælper lidt på humøret.Jeg er i uge 34+3. Jeg har haft prikker for øjnene også og har haft krampe i lægmusklerne og nogle slemme stød i underlivet av av :-( Og får krampe i siderne når jeg sover, er det ikke den ene side så er det den anden :-(Skal til min mors læge i dag da jeg er i Jylland og selv bor i Kbh og først kommer til Kbh på fredag men har fået en tid til min egen læge på mandag også.Er bare så ked af jeg ikke må lave noget, for har en gammel rygskade i forvejen som gør at jeg ikke kan holde ud til at ligge/sidde for længe af gangenSys bare jeg er uheldig altså :-(

Anmeld

14. marts 2011

Fru Nielsen

kiwifrugten skriver:

Tak for jeres beskeder og krammer, det hjælper lidt på humøret.Jeg er i uge 34+3. Jeg har haft prikker for øjnene også og har haft krampe i lægmusklerne og nogle slemme stød i underlivet av av :-( Og får krampe i siderne når jeg sover, er det ikke den ene side så er det den anden :-(Skal til min mors læge i dag da jeg er i Jylland og selv bor i Kbh og først kommer til Kbh på fredag men har fået en tid til min egen læge på mandag også.Er bare så ked af jeg ikke må lave noget, for har en gammel rygskade i forvejen som gør at jeg ikke kan holde ud til at ligge/sidde for længe af gangenSys bare jeg er uheldig altså :-(

For mig lyder det som svangerskabsforgiftning....

Husk at opdatere!....

Anmeld

14. marts 2011

kiwifrugten

Fru Nielsen skriver:

For mig lyder det som svangerskabsforgiftning....

Husk at opdatere!....

Ja frygter også det er det.Min mor havde det også da hun ventede mig og hun sagde det er de samme symptomer.

Skal nok give en opdate :-D

Anmeld

14. marts 2011

Enayia

kiwifrugten skriver:

Har lige brug for at komme ud med nogle irritationer.

Igår aftes begyndte mine fødder og ben at hæve helt vildt op. Man kunne bare se at det var vand i kroppen. Fik klumpfødder og ben. Kunne næsten ikke mærke mine fødder men når jeg trykkede på dem gjorde de vildt ondt.

Jeg ringede til vagtlægen og han spurgte hvor hurtigt jeg kunne komme. Jeg var der inden for 10 min. Han sagde at jeg sku til lægen i dag nu har jeg så bestilt tid. Det kan enten være blærebetændelse/leverbetændelse/fostervandsforgiftning.

Han sagde jeg må INTET foretage mig og absolut INTET. Og vi snakker om 6 uger. Jeg må ligge i sofaen med benene helt op og jeg må spise og gå i bad. Jeg må ikke tage ud nogen steder og hvis ikke jeg kan holde mig i ro så indlægger de mig :-(

Jeg hader bare at ligge og jeg keder mig.

Svømmede hver dag og det må jeg heller ikke mere :-(

¨Skulle bare lige lufte tankerne

Åhhh stakkels dig! Føler med dig? Hvis dine fødder/ben er MEGET hævede kan det afhjælpe med støttestrømper, det er faktisk ikke noget at spøge med at have meget vand i kroppen! Men det ved du sikkert godt ikke!

Håber du kommer smertefrit gennem den sidste tid!

Ja jeg snakker lige ud af posen nu: Jeg syntes sgu ikke det var medt at være gravid med alle de gener, men sådan er man jo forskellig! Tilgengæld får man den bedste belønning! For det meste!

Anmeld

14. marts 2011

Tanja1234

Puha sikke en omgang.

Kan kun sige at jeg føler med dig. Jeg er selv sengeliggende på 9. uge og må ligesom dig kun gå i bad og på toilettet.

Jeg kan trøste med at, i hvert fald for mig, er de første uger de værste. Herefter får man lavet en dagligdag så tiden føles knap så lang.

Jeg har haft stor glæde af især lydbøger og så min elskede computer med Sims3 og internettet

Jeg har også haft stor glæde af at sætte mig nogle små mål som fx. at se frem til hver fredag hvor jeg går ind i en ny uge af graviditeten...

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.