Jeg misunder jer :( !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

det kunne godt lyde som om at det er en dårlig undskyldning for at han måske synes det godt kan vente noget tid.. men håber da i finder ud af det hele

Det tænkte jeg også først, at det kunne være derfor, men det først efterfølgende vi har beregnet det.. Men tror bare ikke han tør tage springet.. Hans lille bror på 3 - han er selv 22 , har været syg lige siden han blev født.. Det var øreproblemer, ondt i maven konstant - og bare græd hele tiden og gør det stadig lidt, han tror vores bliver lige sådan..'

Forskellen er bare, at hans mor er super ustabil, han er opvokset uden far, har som sagt fået langt dræn i ørene nogle gange ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

Jesuisunefemme

Først og fremmest vil jeg sige at jeg føler med dig, ved godt hvordan det er at føle man er blevet presset til sådan en stor beslutning. Og jeg forstår virkelig godt du har det svært.:/

Og det din kæreste siger med at i ikke har råd, lyder rigtig nok som en undskyldning, for det lyder til i har flere penge end os og vi er ikke bekymrede.  men hvis han ikke er klar til at få et barn og han ved du rigtig gerne vil, kan det sikkert også være svært for ham bare at sige til dig at han simpelthen ikke har lyst eller overskud til det endnu.

Det var bare en tanke.

Håber du får snakket med nogen om det, for det kan virkelig holde en nede i mange år, når man føler man ikke selv har haft den store indflydelse på hvad der er sket med ens krop.

herfra.

Anmeld

14. marts 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også først, at det kunne være derfor, men det først efterfølgende vi har beregnet det.. Men tror bare ikke han tør tage springet.. Hans lille bror på 3 - han er selv 22 , har været syg lige siden han blev født.. Det var øreproblemer, ondt i maven konstant - og bare græd hele tiden og gør det stadig lidt, han tror vores bliver lige sådan..'

Forskellen er bare, at hans mor er super ustabil, han er opvokset uden far, har som sagt fået langt dræn i ørene nogle gange ...

at man får dræn i ørene kan man aldrig garderer sig imod, det kan ske for alle, i alle aldre.

Og jeg tror alle forældre har oplevet en gang imellem at være tæt på at gå ud af deres gode skind... dette gør dem hverken til bedre eller værre forældre. Men self hvis han er så bekymret for at jeres barn ville være syg, så er han måske bare ikke klar

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Jamen, ens barn bliver syg - og man får nogle lange hårde nætter og dage, jeg ved det og glæder mig.. Desværre tror jeg det pga hans mor, at han ikke vil.. hun var joo også den der sagde sidst, at jeg skulle ha' det fjernet, og kom på en hel masse - så det lød som om at det slet ikke kunne lade sig gøre, at alt ville gå galt.. så vi fik det fjernet, selvom det bestemt ikke var det jeg ville!! og stadig fortryder i dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.