Jeg misunder jer :( !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. marts 2011

Anonym trådstarter

Et sted er jeg 'afhængig' af at komme herind og læse om alle jer der er gravide eller har børn - se alle de fantastiske mavebilleder - jeg vil så gerne også gå og være gravid nu..

Jeg er 18 og bor sammen med min kæreste, vi har været sammen 3 år efterhånden.. - jeg var gravid, men pga. hans mor og alt hun kom med (tog styringen over alt) fik jeg en abort, skulle ha' været 18+6 henne nu, og gud hvor ville jeg gerne være det!!

Hver morgen jeg står op, kører tankerne, at jeg kunne ha' stået op for 10. gang nu, fordi jeg havde et lille barn, nøøj hvor ville det være fantastisk - går og tænker baby hele tiden, det driver mig næsten til vanvid, alle mine veninder bliver gravide... Men ikke mig

Grunden er, at min kæreste ikke synes vi rigtig har råd, og han vil gerne have hus og sådan først - men han er uddannet og har fast arbejde , jeg har to deltids job så mellem 20-30 timer om ugen ..

Synes vi har plads til et lille barn i vores lejlighed som dog er 2 værelses, men vi flytter inden for et halvt år til 3 værelses rækkehus og synes også vi har råd, er det for lidt med 11000 til overs om måneden når alt er betalt?

Jeg ved ikke hvad jeg vil frem til, vil bare ud med mine tanker - og håber på nogle svar eller råd - mine tanker kører ikke på andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2011

camillakrath

Føler med dig! Vil bare give et stort

Anmeld

14. marts 2011

Lillefe

Har virkeligt ondt af dig..kan slet ikke forstille mig hvordan det måtte være at være dig.. og nej det er mere end rigeligt at have så meget....! SÅ hvis det er det som har været "undskyldningen" så er den dårlig...  herfra

Anmeld

14. marts 2011

Millah

Anonym skriver:

Et sted er jeg 'afhængig' af at komme herind og læse om alle jer der er gravide eller har børn - se alle de fantastiske mavebilleder - jeg vil så gerne også gå og være gravid nu..

Jeg er 18 og bor sammen med min kæreste, vi har været sammen 3 år efterhånden.. - jeg var gravid, men pga. hans mor og alt hun kom med (tog styringen over alt) fik jeg en abort, skulle ha' været 18+6 henne nu, og gud hvor ville jeg gerne være det!!

Hver morgen jeg står op, kører tankerne, at jeg kunne ha' stået op for 10. gang nu, fordi jeg havde et lille barn, nøøj hvor ville det være fantastisk - går og tænker baby hele tiden, det driver mig næsten til vanvid, alle mine veninder bliver gravide... Men ikke mig

Grunden er, at min kæreste ikke synes vi rigtig har råd, og han vil gerne have hus og sådan først - men han er uddannet og har fast arbejde , jeg har to deltids job så mellem 20-30 timer om ugen ..

Synes vi har plads til et lille barn i vores lejlighed som dog er 2 værelses, men vi flytter inden for et halvt år til 3 værelses rækkehus og synes også vi har råd, er det for lidt med 11000 til overs om måneden når alt er betalt?

Jeg ved ikke hvad jeg vil frem til, vil bare ud med mine tanker - og håber på nogle svar eller råd - mine tanker kører ikke på andet

Stooooort  til dig...

Tro mig kender følelsen  Smid en PB hvis du har lyst til og snakke om det, kender det kun alt for godt

Anmeld

14. marts 2011

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Har virkeligt ondt af dig..kan slet ikke forstille mig hvordan det måtte være at være dig.. og nej det er mere end rigeligt at have så meget....! SÅ hvis det er det som har været "undskyldningen" så er den dårlig...  herfra

synes også vi har rigeligt - dog tjener jeg ikke det samme, når jeg kommer på barsel ... men folk hvor begge er på su kan klare sig, så kan vi også!

Anmeld

14. marts 2011

Moar2011

det lyder da til at i har en god økonomi til en lille bebs.. og herre gud man skal nok finde en løsning ..

Ville også lige give dig en trøste krammer ..

Anmeld

14. marts 2011

Mortilelias<3

Anonym skriver:

skriv  privat hvis du skulle ha brug for og snakke

Anmeld

14. marts 2011

jydeinden

det kunne godt lyde som om at det er en dårlig undskyldning for at han måske synes det godt kan vente noget tid.. men håber da i finder ud af det hele

Anmeld

14. marts 2011

Dittemor26

Øv, føler med dig, så sender lige en kæmpe krammer

Og 11000 om måneden er da mere end rigeligt, det har vi ikke engang! Og vi  lever ganske godt!

Anmeld

14. marts 2011

Bellinda89

Først & fremmest - en kæmpe krammer 

11.000 til overs er mere end rigeligt til en familie på 3. Så meget har vi slet slet ikke her & vi lever da fantastisk alligevel synes jeg da Der mangler ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.