Et sted er jeg 'afhængig' af at komme herind og læse om alle jer der er gravide eller har børn - se alle de fantastiske mavebilleder
- jeg vil så gerne også gå og være gravid nu..
Jeg er 18 og bor sammen med min kæreste, vi har været sammen 3 år efterhånden.. - jeg var gravid, men pga. hans mor og alt hun kom med (tog styringen over alt) fik jeg en abort, skulle ha' været 18+6 henne nu, og gud hvor ville jeg gerne være det!!
Hver morgen jeg står op, kører tankerne, at jeg kunne ha' stået op for 10. gang nu, fordi jeg havde et lille barn, nøøj hvor ville det være fantastisk - går og tænker baby hele tiden, det driver mig næsten til vanvid, alle mine veninder bliver gravide... Men ikke mig
Grunden er, at min kæreste ikke synes vi rigtig har råd, og han vil gerne have hus og sådan først - men han er uddannet og har fast arbejde , jeg har to deltids job så mellem 20-30 timer om ugen ..
Synes vi har plads til et lille barn i vores lejlighed som dog er 2 værelses, men vi flytter inden for et halvt år til 3 værelses rækkehus og synes også vi har råd, er det for lidt med 11000 til overs om måneden når alt er betalt?
Jeg ved ikke hvad jeg vil frem til, vil bare ud med mine tanker - og håber på nogle svar eller råd - mine tanker kører ikke på andet 

Anmeld