halsbrænd.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Bellinda89

sandratobias skriver:

Den står jeg med på... Brugte dem selv her ved 2. graviditet, og de virkede super godt på mig... 

Ja de var også et super hit her , da jeg var gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
AnneBJ skriver:

Jeg stemmer for Alminox ligesom de andre... Tør slet ikke fortælle dig, hvor mange glas jeg har købt siden jeg ramte uge 20

Indtil apoteket åbner i morgen, kan du afhjælpe lidt, ved at ligge med hævet hoved, og på venstre side fremfor højre. Højden vil gøre, at mavesyren løber "nedaf" igen, og på venstre side, kan lukkemusklen ved mavesækken bedre lukke sig end på højre side

Om jeg står går sidder eller ligger, det er slemt hele tiden. Er ved at være desperat.

Men må holde ud til imorgen  Og tusin tak for råd

Anmeld

13. marts 2011

Papaya

Ja, som de andre har nævnt alminox, det virker rigtig godt eller Link det er flydende.. Jeg vil næsten sige at det er flydende alminox, det fik jeg på sygehuset da jeg blev indlagt pga for meget mavesyre og totalt meget halsbrænd og det hjalp! Hvad med afføringen, kommer du af med det.. (undskyld jeg lige spørge det, lidt privat) men hvis du ikke rigtig kan komme af med noget har man nemlig tendens til at få halsbrænd, det hele ryger jo tilbage, hvis det fungere normalt, så prøv alminox.. Det spiste jeg en del, det skader ikke barnet... Pøj pøj med det.

Anmeld

14. marts 2011

kiwifrugten

Uha kender det alt for godt, har prøvet alt som f.eks mælk mandler bananer og agurker intet hjalp. og købte diverse piller på apoteket og det hjalp ikke.Men som de andre siger alminox det hjælper nu havde jeg da bare startet på dem og de smager ikke af noget, dejligt :-)

Tager både suropstød og halsbrand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.