halsbrænd.. hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Er idag 25+0 og er begyndt at lide af den værste halsbrænd. Det er så slemt at jeg vil sige man ikke har prøvet at have halsbrænd for man har prøvet at have det som gravid.

Det føles konstant som om der er syre der ætser mig langt op i halsen. Det har stået på 3 døgn. Har meget luft i maven og hver gang der kommer en bøvs kommer der mavesyre med.

Det er meget ubehageligt. Har ikke haft lyst til at spise hele dagen, føler det bliver værre hvis jeg gør det.

Har prøvet både med vand, mælk og yogurt. Intet synes at virke. 

Nogen der har prøvet det og evt. har nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

camillahej

næh men jeg lider af mavesår og for meget mavesyre det bedste er vand og mælk. Spis evt a38 knus

Anmeld

13. marts 2011

Bellinda89

sommerbarn<3 skriver:

Er idag 25+0 og er begyndt at lide af den værste halsbrænd. Det er så slemt at jeg vil sige man ikke har prøvet at have halsbrænd for man har prøvet at have det som gravid.

Det føles konstant som om der er syre der ætser mig langt op i halsen. Det har stået på 3 døgn. Har meget luft i maven og hver gang der kommer en bøvs kommer der mavesyre med.

Det er meget ubehageligt. Har ikke haft lyst til at spise hele dagen, føler det bliver værre hvis jeg gør det.

Alminox virker SUPER godt

Anmeld

13. marts 2011

Stéphanie

sommerbarn<3 skriver:

Hejsa..

Døjer selv enormt meget med det, og har heller ikke rigtig kunne få bugt med det.. MEN er nu begyndt at spise Alminox når det er rigtig slemt, og de hjælper på mig.

De kan fåes i håndkøb i de fleste supermarkeder og selvfølgelig på apoteket.

Håber du finder noget der kan hjælpe dig

Anmeld

13. marts 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
momse22 skriver:

Hejsa..

Døjer selv enormt meget med det, og har heller ikke rigtig kunne få bugt med det.. MEN er nu begyndt at spise Alminox når det er rigtig slemt, og de hjælper på mig.

De kan fåes i håndkøb i de fleste supermarkeder og selvfølgelig på apoteket.

Håber du finder noget der kan hjælpe dig

Tusind tak for rådet, det vil jeg prøve. Og man må godt bruge det selvom der er bebs i maven?

Anmeld

13. marts 2011

Stéphanie

sommerbarn<3 skriver:

Tusind tak for rådet, det vil jeg prøve. Og man må godt bruge det selvom der er bebs i maven?

Ja det må man gerne Gør det selv

Anmeld

13. marts 2011

sommerbarn<3

momse22 skriver:

Ja det må man gerne Gør det selv

Årh fantastisk. Må på apoteket i morgen så

Anmeld

13. marts 2011

Stéphanie

sommerbarn<3 skriver:

Lyder som en ganske god idé, det har i hvert fald hjulpet mig super meget Går ingen steder uden.. 

Anmeld

13. marts 2011

AnneBJ

sommerbarn<3 skriver:

Jeg stemmer for Alminox ligesom de andre... Tør slet ikke fortælle dig, hvor mange glas jeg har købt siden jeg ramte uge 20

Indtil apoteket åbner i morgen, kan du afhjælpe lidt, ved at ligge med hævet hoved, og på venstre side fremfor højre. Højden vil gøre, at mavesyren løber "nedaf" igen, og på venstre side, kan lukkemusklen ved mavesækken bedre lukke sig end på højre side

Anmeld

13. marts 2011

sandratobias

CelinasMoarh skriver:

Alminox virker SUPER godt

Den står jeg med på... Brugte dem selv her ved 2. graviditet, og de virkede super godt på mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.