Puha der er efterhånden mange:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Laulund87

Ja mange ufrivilligt barnløse..

Fik at vide for en uges tid siden, at Brunos bror+hustru har prøvet i ca 2 år Nu vil de tage til læge for at finde ud af hvad der er galt. Det anede vi slet ikke.

Bruno kusine+kæreste har prøvet i ca lige så lang tid, uden held Der har de så fundet ud af at det er manden der har dårlig sædkvalitet. De skal i gang med behandling nu. Det har vi også lige fået at vide.

Øv jeg føler så meget med dem,og det er lidt et chok at høre om begge par på en gang, når man ikke vidste noget.

Gudskelov for dygtige læger der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

oo

ja når man først får "øjnene op for det", så er der pludselig behandlingspar alle vegne vi har 3 i vores omgangskreds som er/har været i behandling. det ene par er lige blevet gravide, det fik vi at vide til Sols navngivningsfest og jeg kom bare til at hyle sådan da Søren fortalte mig det, for de sad herhjemme for et år siden og var SÅ tapre da jeg var nyligt gravid. Puha, jeg blir stadig helt rørt når jeg tænker på det!!

Anmeld

13. marts 2011

Kruse90

Der er desværre rigtig mange
ÆV
Ønsker det ikke for nogen overhovedet.
Men det er godt man kan få hjælp.

Hvert 10. barn er lavet med hjælp. Det syntes jeg er skræmmende, og der kommer mange flere, så fra mit synspunkt af, er det vigtigt at det kommer frem, og man ikke holder det hemmelig, det må ikke være en tabu som det var engang.

Anmeld

13. marts 2011

quar20

Det er bare så hårdt at læse og høre om de par som INDERLIGT ønsker deres drømmebarn også skal igennem behandlinger, ventetid og ikke mindst skuffelser som mange skal igennem..!!

Arhh jeg ku græde på deres vejne..!!

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Det er frygteligt med alle de par, der må igennem det, og jeg føler dybt med dem alle!

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

Det er rigtig frygteligt!

Mine egne forældre prøvede i 13 år, før det lykkedes. Men der var så to aborter i uge 8 og uge 16 med inde over. Bliver bare så ked af det, når jeg tænker på det.

Jeg føler virkelig med alle dem, der har svært ved det..

Anmeld

13. marts 2011

CiSo

Ja, det er virkelig skrægeligt med alle dem der kæmper en bragt kamp for at få børn.. 

Og andre får aborter! Det ville være meget smatere hvis man kunne give en graviditet videre så hvis man ikke ønskede den kunne man give den til en der ønskede den.. 

Føler virkelig med dem der kæmper!

Anmeld

13. marts 2011

HelleBelle

Valkyrien skriver:

Det er rigtig frygteligt!

Mine egne forældre prøvede i 13 år, før det lykkedes. Men der var så to aborter i uge 8 og uge 16 med inde over. Bliver bare så ked af det, når jeg tænker på det.

Jeg føler virkelig med alle dem, der har svært ved det..

fik dine forældre så flere børn end dig ?

Anmeld

13. marts 2011

Manakauapo

HelleBelle skriver:

fik dine forældre så flere børn end dig ?

Altså jeg har to søstre på hhv. 31 og 29 år, og det var mellem dem og mig, at de prøvede så længe..

Anmeld

13. marts 2011

Wimmie

Min mand har 2 brødre og alle 3 brødre har meget nedsat sædkvalitet - helt uafhængigt af hinanden...det synes jeg er ret mystisk - altså at det er 3 ud af 3.

Begge hans brødre har børn nu - den ene via reagensglasbehandling med eget sæd og den anden med donorsæd...og nu er vi så igang også...

Man kan undre sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.