Flaskerenser et helvede.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Skouboe skriver:

Avents er rigtig god, og beregnet til flasker. Der er også sådan nogle riller i bagenden til at gøre sutterne rene indvendigt

De kan købes i de fleste babyudstyrsforretninger

Har lige kigget i kataloget fra ønskebørn, der er den ikke i.... øv!...Så vil lige lure om jeg kan købe den på nettet :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

astridt

Avents mfl. kan købes i babysam... Rigtig gode -har kun været glad for min (Avent)

Anmeld

13. marts 2011

Vial

Havde nøjagtig samme problem - både med dem fra apoteket, Bilka osv. De knækkede altid eller blev løse.

Jeg brugte bare alm. opvaskebørste og beholdt den der i skaftet til at rense sutten med. Den holdt da!!

Typisk, at jeg først nu, hvor jeg er trappet meget ned på flasker læser om det med avent. Det er jo de flasker jeg har!!

Anmeld

13. marts 2011

6800

Mor til prinsessen :-) skriver:

Ja se jeg vidste slet ikke at avent havde en... Har du købt den i en babyforretning( babysam ønskebørn osv... )

på nettet, du kan google det, så kommer der en masse links

Anmeld

14. marts 2011

KaMa skriver:

Havde nøjagtig samme problem - både med dem fra apoteket, Bilka osv. De knækkede altid eller blev løse.

Jeg brugte bare alm. opvaskebørste og beholdt den der i skaftet til at rense sutten med. Den holdt da!!

Typisk, at jeg først nu, hvor jeg er trappet meget ned på flasker læser om det med avent. Det er jo de flasker jeg har!!

hehe.. hvis det er nogle trøst så havde jeg heller ikke tænkt tanken. Jeg har også avent flaskerne....  Troede ærlig talt bare at en flaske renser var en flaske renser.... Men dem fra kvickley har jeg ødelagt 2 gange indenfor meget kort tid....

Så nu vil jeg prøve noget heeeelt andet

Anmeld

14. marts 2011

Isabella_mor

de har også en smart flaskerenser i øko, den kan dreje rundt. skide smart..

LINK TIL FLSKERENSER OG SUTTETOP RENSER

min venninde brugte dem til hendes datters flasker og det er altså bare SKIDE SMART..

Anmeld

14. marts 2011

Lisbeth85

Jeg tog bare ud i Babysam en dag og så deres udvalg... valgte den, som jeg synes passede til mine Tommee Tippee flasker

Anmeld

14. marts 2011

isabellamor skriver:

de har også en smart flaskerenser i øko, den kan dreje rundt. skide smart..

LINK TIL FLSKERENSER OG SUTTETOP RENSER

min venninde brugte dem til hendes datters flasker og det er altså bare SKIDE SMART..

taaak tror du man kan bruge dem til alle flasker??

Anmeld

14. marts 2011

Lisbeth85 skriver:

Jeg tog bare ud i Babysam en dag og så deres udvalg... valgte den, som jeg synes passede til mine Tommee Tippee flasker

Det eneste jeg har i nærheden er ønskebørn, og kan ikke se i deres katalog eller på nettet om de har det. Så må ud og lure der en dag

Anmeld

14. marts 2011

Lisbeth85

Mor til prinsessen :-) skriver:

Det eneste jeg har i nærheden er ønskebørn, og kan ikke se i deres katalog eller på nettet om de har det. Så må ud og lure der en dag

Aaarh ok, jamen så må du i ønskebørn eller vente til du kan tage i Babaysam. Eller måske få en der bor tættere på en Babysam til at købe en til dig.

Havde også en først som holdt i 14 dage!!! Det er bare slet ikke i orden! Og når det er et redskab, som man bruger hver dag, så er det rart at have noget, som bare virker super hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.