Flaskerenser et helvede.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.593 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

Ja...

Tøser kom med jeres gode råd til hvor i køber jere flaskerenser.
Jeg har nu 2 gange købt i Kvickley, men efter 1 måned er den knækket... Det kan da ikke være rigtigt vil jeg mene, men jeg kan da tage fejl

Min datter bliver både ammet, og får flaske dagligt, så bruger flaskerenser hver dag....

Håber i kan nogle tricks, det plejer i

Tak og rigtig god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Tullemor

Jeg købte en "gammeldags" en med metalskaft i løvbjerg og til at rense bunden tog jeg og skar en grydesvamp i mindre stykker og satte på et grillspyd.

Anmeld

13. marts 2011

6800

Vi har den far avent, den er super god og robust

Anmeld

13. marts 2011

Tullemor skriver:

Jeg købte en "gammeldags" en med metalskaft i løvbjerg og til at rense bunden tog jeg og skar en grydesvamp i mindre stykker og satte på et grillspyd.

Det var da kreativt.... :-)

Anmeld

13. marts 2011

Tullemor skriver:

Anmeld

13. marts 2011

6800 skriver:

Vi har den far avent, den er super god og robust

Ja se jeg vidste slet ikke at avent havde en... Har du købt den i en babyforretning( babysam ønskebørn osv... )

Anmeld

13. marts 2011

Tullemor

Mor til prinsessen :-) skriver:

Tjae det er det vel - men det fungerer og man er fri for at smide penge efter de der dyre nogle hvor der er en svamp for enden.

Anmeld

13. marts 2011

*A*

Jeg bruger den fra Nûby, da den passer til vores flasker. Jeg har brugt den hver dag i snart 5 måneder...

Anmeld

13. marts 2011

Skouboe

Mor til prinsessen :-) skriver:

Ja se jeg vidste slet ikke at avent havde en... Har du købt den i en babyforretning( babysam ønskebørn osv... )

Avents er rigtig god, og beregnet til flasker. Der er også sådan nogle riller i bagenden til at gøre sutterne rene indvendigt

De kan købes i de fleste babyudstyrsforretninger

Anmeld

13. marts 2011

*A* skriver:

Jeg bruger den fra Nûby, da den passer til vores flasker. Jeg har brugt den hver dag i snart 5 måneder...

Dejligt at høre at de godt kan holde mere end 1 måned af gangen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.