At gå i bad med mor/far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Læs teksten

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.593 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Stumpen

Hvornår er en dreng for gammel til at gå med sin mor og en pige for gammel til at gå med sin far i bad i en svømmehal??

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Pige2009

Stumpen skriver:

Hvornår er en dreng for gammel til at gå med sin mor og en pige for gammel til at gå med sin far i bad i en svømmehal??

-Anja

Jeg har stemt blank, da jeg synes det er en individuel vurdering, men jeg vil sige omkrig 6-7 år

Anmeld

13. marts 2011

Sara.

Jeg har stemt blankt...

men..

Synes at et børnehave barn er for lille til at klæde om selv!

Og det synes jeg også børn på 5-6-7-8-9 kan være, mens andre kan være klar til det....

Men det må også være underligt for en pige at møde en dreng fra klassen og sku klæde om sammen når de er 9 (og omvendt selvf.).

Tjah og især pigerne kommer jo tidligere i puberten end før...

Men jeg synes bare det er synd hvis nogle vælger svømmehallen fra pga. at de ikke kan klæde om sammen. Men er der ikke svømmehalle med familie omklædning? så må man ta til sådan en..

Anmeld

13. marts 2011

NaFe

I den svømmehal jeg arbejde i hed det 7 år...med mindre af barnet havde nogle særlige behov så blev der selvfølgelig taget hensyn til det..men ellers måtte de som sagt ikke være over 7 år...

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

Jeg har stemt blank, da det er individuelt. Og så synes jeg regler for det er latterlige! Også selvom der kan tages hensyn hvis der er noget at tage hensyn til, men hvad med at ens barn bare ikke har det godt med at gå ind i omklædningsrummet alene eller ikke helt har styr på tingene, selvom barnet måske er 8 år. Så jeg synes altså det er helt op til forældrene.

Og så chokerer det mig lidt at nogle stemmer tre år. Hvis jeg tropper op i en svømmehal, når jeg får børn, og grænsen går ved tre år, og jeg har et barn på 4, så er jeg da smuttet igen. Det kan ikke forventes at et barn på tre år kan gøre sig selv HELT ren og smide tingene i et skab m.m. i en alder af tre år.

Anmeld

13. marts 2011

Stumpen

Ja det er individuelt, men jeg ønsker blot at høre hvad de fleste ser som acceptabelt... Vi er netop hjemvendt fra lalandia med min mor.. Når vi bader tager min kæreste den store på 4 med og jeg den lille på 1 og min mor synes nemlig den store var for stor til at tage med sin far... Derfor et spørgsmål om hvad I finder okay...

Anmeld

13. marts 2011

LotteGabriella

Dinna88 skriver:

Jeg har stemt blank, da det er individuelt. Og så synes jeg regler for det er latterlige! Også selvom der kan tages hensyn hvis der er noget at tage hensyn til, men hvad med at ens barn bare ikke har det godt med at gå ind i omklædningsrummet alene eller ikke helt har styr på tingene, selvom barnet måske er 8 år. Så jeg synes altså det er helt op til forældrene.

Og så chokerer det mig lidt at nogle stemmer tre år. Hvis jeg tropper op i en svømmehal, når jeg får børn, og grænsen går ved tre år, og jeg har et barn på 4, så er jeg da smuttet igen. Det kan ikke forventes at et barn på tre år kan gøre sig selv HELT ren og smide tingene i et skab m.m. i en alder af tre år.

fuldt ud enig med dig

Anmeld

13. marts 2011

MaliksMor

hmm.

når de starter i skole. omkring 5-6 år..

Anmeld

13. marts 2011

Mie A

Jeg har stemt blankt.

Synes det er svært at sætte alder på.

Min mand kan sagtens finde på at tage alene med vores den store pige i svømmehallen og hun ville absolut ikke have det godt med at gå alene ind i et omklædningsrum - hun er 7 år.

Anmeld

13. marts 2011

Lullaby

6 år har jeg stemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.