hyggeligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

M.O.A.R.

Jeg havde smerter nok de første 10 dage, derefter er alt gået som en leg . Jeg har ammet i 10 måneder nu, og det er sjældent der er nogen smerter hos mig.

Mælken skal jo lige løbe ordentlig til og det gør ondt i starten, men bid smerten i dig, jeg er sikker på at der ikke går længe før at smerterne forsvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Maja88

MaleneF skriver:

Jeg havde smerter nok de første 10 dage, derefter er alt gået som en leg . Jeg har ammet i 10 måneder nu, og det er sjældent der er nogen smerter hos mig.

Mælken skal jo lige løbe ordentlig til og det gør ondt i starten, men bid smerten i dig, jeg er sikker på at der ikke går længe før at smerterne forsvinder

håber virkelig du har ret... for har dårlig samvittighed over de tanker som kører igennem mig når madtid melder sig

Anmeld

13. marts 2011

M.O.A.R.

Maja88 skriver:

håber virkelig du har ret... for har dårlig samvittighed over de tanker som kører igennem mig når madtid melder sig

Jeg kan godt følge dig. Og hvor kan jeg huske smerterne!
Jeg havde også rigtig dårlig samvittighed i starten for jeg havde bare så ondt, så sad og græd og bandede det amning langt væk.

Nu er der selvfølgelig også gået lang tid med amningen her, men jeg har nydt det lige siden smerterne holdte op. Køb eventuelt noget brystsalve på apoteket. Det kan være det kan lindre smerterne efter amning, og hvis du har mulighed for det så lad brystet 'lufttørre'
(det hjalp mig meget!)

Føler med dig!

Anmeld

13. marts 2011

<3

Maja88 skriver:

ved godt amning er det bedste, men psykisk holder jeg ski ikke til den smerte i 4 måneder..

Smerten ændrer sig i intensivitet, men du skal være forberedt på at amning vil gøre lidt ondt.

Min gjorde og jeg tror ikke jeg kender nogen som har sagt at det var helt smertefrit. Og min var helt uden komplikationer, masser af mælk, ingen betændelse eller lign.

Brystvorterne skal også lige suges til

Men det er vil fortsat gøre ondt ind imellem, hele tiden eller en sjælden gang når man ammer. Det er min erfaring

Og det er på trods det hele værd og mere til

Anmeld

13. marts 2011

Mumto3

Maja88 skriver:

ja synes nemlig det er svært at ligge hende til og hjælper skam ike på det hele.. og det må der jo være noget om. for hun burde ikke kunne lave hul når vi bruger brik.

husk at hendes NÆSE skal være ud for din brystvorte! Så sutter de bedre!

Anmeld

13. marts 2011

Tulle28

Maja88 skriver:

Hej Piger!!!

er jeg den eneste som ikke synes det er hyggeligt at amme her i starten????

altså forstå mig ret.. synes det er hyggeligt når hun først er lagt til osv. men HOLD NU OP, det gør ondt.. jeg prøver at rette stillingen konstant, men synes det er vildt svært, at finde en optimal stilling. vi bruger suttebrik og det har endda lykkes damen at suge hul på vorten, selvom jeg bruger brik,...

er det normalt at det i starten er rent smerte og går det nogensinde over??? hilsen mig, som har lyst til at tude, når vi når til madtid

Jeg synes først det var hyggeligt efter 5 uger - indtil da var det det rene helvede Tror det er de færreste der synes det er fantastisk at amme der i starten. Men hold uuuuuuud... Det er det hele værd!

Tulle der aldrig havde troet hun skulle amme i mere end par måneder - og nu ammer på 1 år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.