hyggeligt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Maja88

Hej Piger!!!

er jeg den eneste som ikke synes det er hyggeligt at amme her i starten????

altså forstå mig ret.. synes det er hyggeligt når hun først er lagt til osv. men HOLD NU OP, det gør ondt.. jeg prøver at rette stillingen konstant, men synes det er vildt svært, at finde en optimal stilling. vi bruger suttebrik og det har endda lykkes damen at suge hul på vorten, selvom jeg bruger brik,...

er det normalt at det i starten er rent smerte og går det nogensinde over??? hilsen mig, som har lyst til at tude, når vi når til madtid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

<3

Amning er bare smertefuldt og det bliver det ved med lige i starten længe. Indtil de også spiser mos holdt det ved her. Men det er også bare så hyggeligt at putte med sit barn på en så intim måde (har ikke prøvet at give flaske så ved ikke om det er det samme)

Anmeld

13. marts 2011

Maja88

Kirle skriver:

Amning er bare smertefuldt og det bliver det ved med lige i starten længe. Indtil de også spiser mos holdt det ved her. Men det er også bare så hyggeligt at putte med sit barn på en så intim måde (har ikke prøvet at give flaske så ved ikke om det er det samme)

gjorde det ondt i 4 måneder????  

ja jeg synes også det er hyggeligt når hun lige har fået ordenlig fat, men frygter spisetid for tiden

Anmeld

13. marts 2011

Mumto3

jeg har ammet 3 børn og HVER gang kommer det bag på mig hvor ondt det gør i starten!!! Det gør sindsygt ondt, men efter 14 dage er det til at holde ud og efter en 1 mdr er det ren hygge.

Håber det snart går over for dig!

Kan huske med den yngste, der kunne storebror ikke lide lillesøster, og det kom meget bag på mig, heldigvis snakkede vi om det, og det viste sig at grunden til han ikke kunne lide hende, var at hun hele tiden fik mig til at græde. Hver gang jeg lagde hende til, sad jeg og bed i en pude, og tårene stod ud af øjenen på mig. så kom storebror løbende og sagde: tag hende væk, dumme lillesøster...Så han var faktisk rigtig omsorgsfuld.. men det er det hele værd bagefter!!! det er bare SÅ nemt og praktisk at amme, når det først kører!

Anmeld

13. marts 2011

lukasmor

Min søn kan altså også bare suge så det næsten trækker tårer

Jeg gør simpelthen det at jeg ammer så meget jeg kan (hele dagen) - om aftenen har mine bryster simpelthen fået nok og så får min søn MME inden han skal sove Jeg ammer ham stadig da det jo helt klart er det bedste for ham men man skal selvfølgelig ikke gøre det for en hver pris

Anmeld

13. marts 2011

Maja88

Mumto3 skriver:

jeg har ammet 3 børn og HVER gang kommer det bag på mig hvor ondt det gør i starten!!! Det gør sindsygt ondt, men efter 14 dage er det til at holde ud og efter en 1 mdr er det ren hygge.

Håber det snart går over for dig!

Kan huske med den yngste, der kunne storebror ikke lide lillesøster, og det kom meget bag på mig, heldigvis snakkede vi om det, og det viste sig at grunden til han ikke kunne lide hende, var at hun hele tiden fik mig til at græde. Hver gang jeg lagde hende til, sad jeg og bed i en pude, og tårene stod ud af øjenen på mig. så kom storebror løbende og sagde: tag hende væk, dumme lillesøster...Så han var faktisk rigtig omsorgsfuld.. men det er det hele værd bagefter!!! det er bare SÅ nemt og praktisk at amme, når det først kører!

ja nu er hun kun 10 dage. så håber da det går over...

når hvor er din dreng sød.."dumme lillesøster".

tror også jeg ville stortude hvis jeg ikke havde mandens hånd at knuge...og så er jeg ekstremt glad for min brystpumpe i dag-. det letter på såret.

Anmeld

13. marts 2011

<3

Maja88 skriver:

gjorde det ondt i 4 måneder????  

ja jeg synes også det er hyggeligt når hun lige har fået ordenlig fat, men frygter spisetid for tiden

Ja Amning gør ondt selvom det gøres rigtigt Desværre!

Anmeld

13. marts 2011

Maja88

Kirle skriver:

Ja Amning gør ondt selvom det gøres rigtigt Desværre!

ved godt amning er det bedste, men psykisk holder jeg ski ikke til den smerte i 4 måneder..

Anmeld

13. marts 2011

Ciss

Åhja, det husker jeg! Jeg sad og dunkede med den ene fod i gulvet for at få udløb, for jeg turde jo ikke bevæge resten af kroppen for ikke at måtte starte helt forfra igen. Ubegribelig ondt! Det blev bedre efterhånden da..... Jeg tror, vi er mange som har oplevet det der desværre. Første gang syntes jeg det var vanskeligt at finde den rigtige teknik og det gjorde det jo ikke enklere. Anden gang gik det bedre, men det var stadig lige ondt i begyndelsen.

Anmeld

13. marts 2011

Maja88

Ciss skriver:

Åhja, det husker jeg! Jeg sad og dunkede med den ene fod i gulvet for at få udløb, for jeg turde jo ikke bevæge resten af kroppen for ikke at måtte starte helt forfra igen. Ubegribelig ondt! Det blev bedre efterhånden da..... Jeg tror, vi er mange som har oplevet det der desværre. Første gang syntes jeg det var vanskeligt at finde den rigtige teknik og det gjorde det jo ikke enklere. Anden gang gik det bedre, men det var stadig lige ondt i begyndelsen.

ja synes nemlig det er svært at ligge hende til og hjælper skam ike på det hele.. og det må der jo være noget om. for hun burde ikke kunne lave hul når vi bruger brik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.