Ny på baby.dk - hej med jer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

Millah

Mut skriver:

Hej med Jer

Har været inde på baby.dk op til flere gange nu, for at være med på sidelinjen i de spændene debatter. Kunne simpelthen ikke holde mig fra at få en profil herinde mere, så HER ER JEG

Vil da lige fortælle lidt om mig selv, så i ved lidt om hvem jeg er. Jeg er 20 år (Snart 21, puha tiden går hurtigt ) . Bor sammen med min dejlige kæreste hjemme hos svigermor, indtil vi flytter ud sidst på året, eller i starten af næste år . Har ingen børn, men kan ikke komme udenom at jeg er meget baby glad, især efter at min kusine fik et lille spir i vores familie sidste år . Skal igang som Elev efter sommer, så børn er der desværre først tid til om 2-3 år ..Desværre! Indtil da må jeg nøjes med at være "mor" for vores søde, men også meget stædige kat. Ellers elsker jeg at møde nye mennesker, og glæder mig til at lære Jer tøser bedre at kende herinde.

Ønsker Jer alle en god og afslappende søndag

Hey med dig

Velkommen til her inde, håber du vil blive glad for og være her inde og får det ud af det som du ønsker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

.....

lillespurv20 skriver:

nemlig, ej ville gerne, men har min datter på 11 mdr som bliver passet hjemme (lang hisorie) og samtid læser jeg AVU via fjernstudie, så tiden er knap, haha men at jeg hest med den lille på skulderne må da os tælle som motion

ej det er da skønt hvis din kæreste kan motivere di lidt, men det sidste spark er altid det sværeste!

nu har du fået et lille sæt i gang klap haha

Puha, AVU via fjernstudie, ved jeg slet ikke hvad er for noget , men at lege hest tæller helt sikkert også for en lille form for motion

Haha, jeg takker for dit spark. Tror at jeg vil starte med at cykle lidt, det er lige en tand sjovere end at løbe, efter min mening

Anmeld

13. marts 2011

.....

Millah skriver:

Hey med dig

Velkommen til her inde, håber du vil blive glad for og være her inde og får det ud af det som du ønsker

Tak

- Nu glæder jeg mig bare til at lære Jer tøser bedre at kende, og læse en masse spændene debatter.

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Mut skriver:

Mange tak , det tror jeg bestemt at jeg gør.

Dejligt

Anmeld

13. marts 2011

.....

Baagøe skriver:

Dejligt

Jaa

Lagde lige mærke til at du hedder Linda, ligesom min lillesøster. Det er ellers ikke tit man ser/hører det navn

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Mut skriver:

Jaa

Lagde lige mærke til at du hedder Linda, ligesom min lillesøster. Det er ellers ikke tit man ser/hører det navn

Nej, jeg kender faktisk ingen andre, der hedder det

Anmeld

13. marts 2011

.....

Baagøe skriver:

Nej, jeg kender faktisk ingen andre, der hedder det

Heller ikke mig, men det er et pænt navn

Anmeld

13. marts 2011

Pige2009

Mut skriver:

Heller ikke mig, men det er et pænt navn

Tak

Anmeld

13. marts 2011

NinaNymannMadsen

jamen velkommen til.
håber du falder godt til her inde og bliver glad for at være her

Anmeld

13. marts 2011

Millah

Mut skriver:

Tak

- Nu glæder jeg mig bare til at lære Jer tøser bedre at kende, og læse en masse spændene debatter.

Jamen i lige måde da 

Du kan da få lidt info om mig da jeg jo er på dine gen alder

Jeg er 20 bor sammen med min dejlige kæreste og vores 2 hunde, vi har gang i projekt baby som så køre på 14 måned nu uden resultat Håber der snart sker noget

Men du kan da smide en PB så kan vi snakke lidt der, og se hvor det føre hen hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.