Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Velkommen til! Du ender garanteret med at blive afhængig!!
Baby-støv skriver: velkommen til...
velkommen til...
Hihi, tak
lillespurv20 skriver: Velkommen tiltiden flyver hurtigere end man kan følge med, jeg bliver os snart 21 og fatter ikke hvor det sidste år er blevet af
Velkommen tiltiden flyver hurtigere end man kan følge med, jeg bliver os snart 21 og fatter ikke hvor det sidste år er blevet af
Tak -Ja du har helt ret, jeg synes lige at jeg er blevet 20 år, men bliver allerede et år ældre om ca. 2 mdr . Kan slet ikke følge med tiden
Secrets skriver: Velkommen til! Du ender garanteret med at blive afhængig!!
Tak -Ja det skulle ikke undre mig hvis jeg bliver det, hihi
Mut skriver: Tak -Ja du har helt ret, jeg synes lige at jeg er blevet 20 år, men bliver allerede et år ældre om ca. 2 mdr . Kan slet ikke følge med tiden
Mut skriver: Hej med Jer Har været inde på baby.dk op til flere gange nu, for at være med på sidelinjen i de spændene debatter. Kunne simpelthen ikke holde mig fra at få en profil herinde mere, så HER ER JEG Vil da lige fortælle lidt om mig selv, så i ved lidt om hvem jeg er. Jeg er 20 år (Snart 21, puha tiden går hurtigt ) . Bor sammen med min dejlige kæreste hjemme hos svigermor, indtil vi flytter ud sidst på året, eller i starten af næste år . Har ingen børn, men kan ikke komme udenom at jeg er meget baby glad, især efter at min kusine fik et lille spir i vores familie sidste år . Skal igang som Elev efter sommer, så børn er der desværre først tid til om 2-3 år ..Desværre! Indtil da må jeg nøjes med at være "mor" for vores søde, men også meget stædige kat. Ellers elsker jeg at møde nye mennesker, og glæder mig til at lære Jer tøser bedre at kende herinde.Ønsker Jer alle en god og afslappende søndag
Hej med Jer Har været inde på baby.dk op til flere gange nu, for at være med på sidelinjen i de spændene debatter. Kunne simpelthen ikke holde mig fra at få en profil herinde mere, så HER ER JEG Vil da lige fortælle lidt om mig selv, så i ved lidt om hvem jeg er. Jeg er 20 år (Snart 21, puha tiden går hurtigt ) . Bor sammen med min dejlige kæreste hjemme hos svigermor, indtil vi flytter ud sidst på året, eller i starten af næste år . Har ingen børn, men kan ikke komme udenom at jeg er meget baby glad, især efter at min kusine fik et lille spir i vores familie sidste år . Skal igang som Elev efter sommer, så børn er der desværre først tid til om 2-3 år ..Desværre! Indtil da må jeg nøjes med at være "mor" for vores søde, men også meget stædige kat. Ellers elsker jeg at møde nye mennesker, og glæder mig til at lære Jer tøser bedre at kende herinde.Ønsker Jer alle en god og afslappende søndag
Velkommen til siden
Håber du bliver glad for at være her, den kan være temmelig vanedannende
lillespurv20 skriver: nej, det går bare ALT for stærkt inden vi får set os om skal vi bruge rynkcreme
nej, det går bare ALT for stærkt inden vi får set os om skal vi bruge rynkcreme
Ahhhhh hahahaha DONT say that
Hahahah, ja jeg føler mig allerede gammel når man skal op af mange trapper. Puha man bliver forpustet . Måske man skulle begynde at motionere? hihi
Enayia skriver: Velkommen til siden Håber du bliver glad for at være her, den kan være temmelig vanedannende
Hihi, tak Er allerede bange for at jeg er faldet i den vanedannende fælde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128