Det med at se hvor folk har kigget på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

morethanperfect

Det er noget der hedder Historie ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

lukasmor

Det lyder ikke rart

Du skal finde historiken - du åbner en hvilken som helst internetside og finder den knap der hedder "historik" oppe i selve browseren (bjælken øverst oppe på siden)

Hvis han har været så "smart" at slette historiken på hans computer kan du installeres et program på hans computer som gemmer alt hvad han besøger - derefter kan du gå ind og se hvad han har været inde på..

Jeg er nok en af dem der ikke mener at man skal tjekke sin kæreste bag hans ryg, men i dette tilfælde er han jo sådanset også gået bag din ryg..

Håber ikke du finder noget - der er ikke noget mere hjerteskærende

Anmeld

13. marts 2011

BabyMus

Kan desværre ikke huske det sidste, men det var ctrl + alt + ... det sidste bogstav kan jeg ikke huske, desværre.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det er under favoritter... ctrl - shift - H, det er bare genvejen.. Under favoritter, og så er der 3 at vælge imellem, på min hedder der Favorites, feeds og history (det er en engelsk version), så bare gå under historie  Men han kan sagtens slette derfra, han skal bare huske og gøre det hver gang..

den der shift, hva er det for en??

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Godag....

Skriver som ano da dette er et lidt følsomt emne... Har før taget min kæreste i at lave alt mulig rundt op div sex sider på nettet. Han siger dog han ikke gør det længere, men han har skiftet kode på hans computer, så har på fornemmelsen han ikke taler helt sandt... Nu er han taget hjemmefra og glemt at logge hans  computer ned og jeg er simpelthen nød til at tjekke om han taler sandt...

Hvordan er det nu man gør for at se alle de steder der den sidste lange stk tid har været besøgt...

Noget med en kode. Nogen taster men skal holde nede samme tid også kommer der en liste??? Havde set en oprette en tråd med det for ik så længe siden.

Mvh En som er nød til at tjekke kæresten taler sandt, for min mvefornemmelse er rigtig skidt...

Hvorfor ikke lade være? Hans pc er hans privatliv, og jeg synes ikke du har ret til at søge den igennem, uanset om han så er en spasser der lyver eller ej. Jeg ville blive RASENDE hvis min kæreste gav sig til at lede i min historik, og det på trods af jeg ikke har noget at skjule. Min computer er min, og sådan er det. Kan slet ikke forstå hvorfor folk opfordrer dig til at lede. Så ville jeg synes det var mere optimalt at konfrontere ham og spørge, om han ville vise dig sin historik og bevise, at han ikke har noget at skjule.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvorfor ikke lade være? Hans pc er hans privatliv, og jeg synes ikke du har ret til at søge den igennem, uanset om han så er en spasser der lyver eller ej. Jeg ville blive RASENDE hvis min kæreste gav sig til at lede i min historik, og det på trods af jeg ikke har noget at skjule. Min computer er min, og sådan er det. Kan slet ikke forstå hvorfor folk opfordrer dig til at lede. Så ville jeg synes det var mere optimalt at konfrontere ham og spørge, om han ville vise dig sin historik og bevise, at han ikke har noget at skjule.

Nu var det ikke din mening om det jeg vil gøre, jeg bedte om. Så medmindre du kan give mig det svar jeg søger, ser jeg gerne du bare undlader at svare. Tak...

Anmeld

13. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Nu var det ikke din mening om det jeg vil gøre, jeg bedte om. Så medmindre du kan give mig det svar jeg søger, ser jeg gerne du bare undlader at svare. Tak...

Jamen jeg beklager du føler dig stødt, men jeg synes emnet lagde op til det med hele baggrundshistorien og underskriften. Hvis du bare havde oprettet en debat og skrevet "Hvordan kigger man historikken" var det en anden sag, men jeg beklager da 

Anmeld

13. marts 2011

Mumto3

Anonym skriver:

den der shift, hva er det for en??

Jeg mener at shift er den knap der laver småbogstaver om til store bogstaver

Anmeld

13. marts 2011

kamtok

SHIFT er den du bruger, når du bare skal skrive ét stort bogstav - lige under CAPS LOCK.. Det er en enkelt pil der peger opad. Den findes som regel også under ENTER. 

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

SHIFT er den du bruger, når du bare skal skrive ét stort bogstav - lige under CAPS LOCK.. Det er en enkelt pil der peger opad. Den findes som regel også under ENTER. 

Taaak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.