Det med at se hvor folk har kigget på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

Godag....

Skriver som ano da dette er et lidt følsomt emne... Har før taget min kæreste i at lave alt mulig rundt op div sex sider på nettet. Han siger dog han ikke gør det længere, men han har skiftet kode på hans computer, så har på fornemmelsen han ikke taler helt sandt... Nu er han taget hjemmefra og glemt at logge hans  computer ned og jeg er simpelthen nød til at tjekke om han taler sandt...

Hvordan er det nu man gør for at se alle de steder der den sidste lange stk tid har været besøgt...

Noget med en kode. Nogen taster men skal holde nede samme tid også kommer der en liste??? Havde set en oprette en tråd med det for ik så længe siden.

Mvh En som er nød til at tjekke kæresten taler sandt, for min mvefornemmelse er rigtig skidt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Swerg

Anonym skriver:

Godag....

Skriver som ano da dette er et lidt følsomt emne... Har før taget min kæreste i at lave alt mulig rundt op div sex sider på nettet. Han siger dog han ikke gør det længere, men han har skiftet kode på hans computer, så har på fornemmelsen han ikke taler helt sandt... Nu er han taget hjemmefra og glemt at logge hans  computer ned og jeg er simpelthen nød til at tjekke om han taler sandt...

Hvordan er det nu man gør for at se alle de steder der den sidste lange stk tid har været besøgt...

Noget med en kode. Nogen taster men skal holde nede samme tid også kommer der en liste??? Havde set en oprette en tråd med det for ik så længe siden.

Mvh En som er nød til at tjekke kæresten taler sandt, for min mvefornemmelse er rigtig skidt...

På vores HP computer er det oppe i venstre hjørne ''favoritter''

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Elias<3 skriver:

På vores HP computer er det oppe i venstre hjørne ''favoritter''

Jamen er ikke sådan jeg mener, for det kan man jo slette.... Der er noget med man kan trykke en kode også kommer der en liste....

Anmeld

13. marts 2011

Swerg

Anonym skriver:

Jamen er ikke sådan jeg mener, for det kan man jo slette.... Der er noget med man kan trykke en kode også kommer der en liste....

Nå for pokker Det aner jeg desværre ikke

Håber at du får ro på mavsen

Anmeld

13. marts 2011

Mille83

Der var et indlæg for en måneds tid siden om det...Var det ikke noget med "p" eller? Åhhh kan desværre ikke huske det, du må kigge indlæggene igennem..

Anmeld

13. marts 2011

hyskystar

Farvoritter også oversigt er det eneste jeg kender

Anmeld

13. marts 2011

Dinna88

du skal finde noget der hedder historik, her på nettet et sted. Altså, i vinduet. Jeg bruger chrome, og der er det en skruenøgle jeg skal klikke på, og så kommer der forskellige ting frem, og der er historikken. Den hedder "tilpasning g handlinger for Google Chrome"

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Der var et indlæg for en måneds tid siden om det...Var det ikke noget med "p" eller? Åhhh kan desværre ikke huske det, du må kigge indlæggene igennem..

Ja er jo det jeg kan huske.... Åhh hva pokker mon jeg lige skal søge på for at finde det

Anmeld

13. marts 2011

Mille83

Anonym skriver:

Ja er jo det jeg kan huske.... Åhh hva pokker mon jeg lige skal søge på for at finde det

Måske inde i debatten under "ordet er frit" eller var det under parforhold...Skal nok lige se om jeg kan finde det også..

Anmeld

13. marts 2011

Zeus

Det er under favoritter... ctrl - shift - H, det er bare genvejen.. Under favoritter, og så er der 3 at vælge imellem, på min hedder der Favorites, feeds og history (det er en engelsk version), så bare gå under historie  Men han kan sagtens slette derfra, han skal bare huske og gøre det hver gang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.