Trille gigant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

LotteGabriella

Jeg har en i sort fra år 2008, og er IKKE tilfreds med den! Den er rustet helt vildt hurtigt, selvom den står indenfor, når den ikke bruges!

Derudover er forlæderet allerede gået i stykker. Alle 4 trykknapper er røget af, og den er IKKE blevet behandlet hårdt! Så der sidder simpelthen improviseret lukning på i form af 4 hårelastikker

Har dog hørt at man nu kan få stellet i rustfrit!

Vi skal i hvert fald ha' en ny barnevogn til den næste, og det bliver IKKE en trille!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jeg har en i sort fra år 2008, og er IKKE tilfreds med den! Den er rustet helt vildt hurtigt, selvom den står indenfor, når den ikke bruges!

Derudover er forlæderet allerede gået i stykker. Alle 4 trykknapper er røget af, og den er IKKE blevet behandlet hårdt! Så der sidder simpelthen improviseret lukning på i form af 4 hårelastikker

Har dog hørt at man nu kan få stellet i rustfrit!

Vi skal i hvert fald ha' en ny barnevogn til den næste, og det bliver IKKE en trille!!!!!!

Okay. Den jeg tænker på, er den fra 2009 eller nyere som bl.a. vandt TÆNKS test indenfor barnevogne i 2009. Men tak for dit indput

Anmeld

13. marts 2011

Maja88

vi har en gigant luksus og I LOVE IT....

den er så lækker at køre med og robust.. nem at pakke sammen til bilen og ja.. er bare vild med den

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

vi har en gigant luksus og I LOVE IT....

den er så lækker at køre med og robust.. nem at pakke sammen til bilen og ja.. er bare vild med den

Anmeld

13. marts 2011

Pigent

Anonym skriver:

er der nogen der har den barnevogn og vil anbefale den?

Ku se den har vundet TÆNK testen i 2009 og så er jeg helt vild med den i brun

Der er en her inde der har en til salg hun kan nok svar på det. 

https://www.baby.dk/debat/95894pi1/babyudstyr/trille-gigant-barnevogn-i-sandfarvet--naesten-ny-.aspx

Anmeld

13. marts 2011

Laulund87

Anonym skriver:

Okay. Den jeg tænker på, er den fra 2009 eller nyere som bl.a. vandt TÆNKS test indenfor barnevogne i 2009. Men tak for dit indput

Det er den vi har og vi er yderst tilfredse!

Den har været igennem to HÅRDE vintre hvor den har været ude at køre hver dag, og det er først nu man begynder at ane lidt rust på bremsen.Resten af stellet er rustfri og det må man sige det er!

Anmeld

13. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

er der nogen der har den barnevogn og vil anbefale den?

Ku se den har vundet TÆNK testen i 2009 og så er jeg helt vild med den i brun

Jeg kan varmt anbefale den!

Jeg "triller" rundt med en Trille Gigant og er yderst tilfreds med den  Jeg har fået fat i 2010 modellen, hvor der er sæler i - så jeg har sæler OVER det hele med sengerand, puslehynde, sengetøj, barnevognspude og pude til højstolen 

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er den vi har og vi er yderst tilfredse!

Den har været igennem to HÅRDE vintre hvor den har været ude at køre hver dag, og det er først nu man begynder at ane lidt rust på bremsen.Resten af stellet er rustfri og det må man sige det er!

Fedt. Tak for dit indput

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Jeg kan varmt anbefale den!

Jeg "triller" rundt med en Trille Gigant og er yderst tilfreds med den  Jeg har fået fat i 2010 modellen, hvor der er sæler i - så jeg har sæler OVER det hele med sengerand, puslehynde, sengetøj, barnevognspude og pude til højstolen 

Dejligt Vil nu helst satse på at få en med hvidt foer i

Anmeld

13. marts 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Dejligt Vil nu helst satse på at få en med hvidt foer i

Nu også kun fordi jeg blev forelsket i sælerne  Det skulle være neutralt, hvis nu der kommer en lillebror senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.