Trille gigant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.964 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Anonym trådstarter

er der nogen der har den barnevogn og vil anbefale den?

Ku se den har vundet TÆNK testen i 2009 og så er jeg helt vild med den i brun

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Min veninde har en trille og er meget tilfreds med det..

Jeg har selv en emmaljunga, og den er også super god..

Er helt sikker på at du nok skal blive glad for en trille

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

Min veninde har en trille og er meget tilfreds med det..

Jeg har selv en emmaljunga, og den er også super god..

Er helt sikker på at du nok skal blive glad for en trille

Jeg hælder også lidt til Emmaljunga, men synes Trille'en er ret cool og til en fin pris Meeen der skal nok kigges lidt mere

Anmeld

13. marts 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Jeg hælder også lidt til Emmaljunga, men synes Trille'en er ret cool og til en fin pris Meeen der skal nok kigges lidt mere

Ja det er en fin vogn til rimelige penge.. Ellers så kunne du evt gå på jagt efter en pæn brugt emmmaljunga... De kan fåes for et par tusinde...

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

frk Jensen skriver:

Ja det er en fin vogn til rimelige penge.. Ellers så kunne du evt gå på jagt efter en pæn brugt emmmaljunga... De kan fåes for et par tusinde...

Yes

Anmeld

13. marts 2011

frk Jensen

Anonym skriver:

Yes

Anmeld

13. marts 2011

Happiness

Vi har købt en Trille gigant luksus. Har dog ikke været ude med den endnu. Men testkørte den i butikken, og den virker super god!

Og så sagde ekspedienten at det er den der er mindst reklamation ved. Hvor de havde en del på emmaljunga og Odderen, bl.a. pga rust og skævt stel. Så nogen gange hænger kvalitet og pris ikke sammen

Så jeg gik bevidst udenom de helt store mærker. Og havde flere venner der anbefallede en Trille model.

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Vi har købt en Trille gigant luksus. Har dog ikke været ude med den endnu. Men testkørte den i butikken, og den virker super god!

Og så sagde ekspedienten at det er den der er mindst reklamation ved. Hvor de havde en del på emmaljunga og Odderen, bl.a. pga rust og skævt stel. Så nogen gange hænger kvalitet og pris ikke sammen

Så jeg gik bevidst udenom de helt store mærker. Og havde flere venner der anbefallede en Trille model.

Ihh dejligt Jeg må ud og kigge på den

Anmeld

13. marts 2011

Christine

Anonym skriver:

Vi har en som er blevet brugt meget til vores søn og pakket ned i bil og ud igen -noget der virkeligt slider på en vogn! Den er i så god stand at vi blot skal have et nyt hjul, så kan den sagtens bruges til nummer til til sommer. Jeg synes vi er godt tilfredse! specielt fordi den IKKE hænger nedad der ved styret, som mange vogne kommer til..

Anmeld

13. marts 2011

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Vi har en som er blevet brugt meget til vores søn og pakket ned i bil og ud igen -noget der virkeligt slider på en vogn! Den er i så god stand at vi blot skal have et nyt hjul, så kan den sagtens bruges til nummer til til sommer. Jeg synes vi er godt tilfredse! specielt fordi den IKKE hænger nedad der ved styret, som mange vogne kommer til..

Jeg synes også den virker rigtig tiltalende Tak for dit indput

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.