Lykke86 har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

birthee

Stort tillykke med lille Sirius, og dejligt at høre I trods alt har det godt...!!!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

twinboys

Lykke86 skriver:

Tusind tak allesammen der skal nok komme fb senere, men ligenu er jeg så dopet, at jeg ik rigtig magter Men Sirius har det godt. Han er en lille fighter og kom til verden i et stort, kraftigt skrig! Han ligger i alm. Vugge, dog med sonde, men er sgu dejligt, at slippe for kuvøse.. Jeg selv har det også godt igen, efter han blev forløst.. Så blev det alligevel til en lille fb men nu vil jeg smutte ned til vores prins

Stort tillykke med jeres lille prins... glæder mig til at se billeder af ham...

Anmeld

13. marts 2011

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

stort tillykke. Håber de alle har det godt

Anmeld

13. marts 2011

Diana...

Lykke86 skriver:

Ja kan ik ligge billeder ind direkte fra min iPhone så det bliver først, når jeg kommer til en pc engang.

Det er bare i orden. Hvad siger storesøster til det lille vidunder. 

Anmeld

13. marts 2011

Tennamor

Luna er her hos mig, så hun kommer først ind og ser ham i aften sammen med farmand. Jeg har spurgt hende om hun skal besøge mor og Sirius i aften. Det siger hun nej til.. Men tror helt bestemt hun bliver glad for lille Sirius, hun snakker meget om, at mor har baby Sirius inde i maven 

Anmeld

13. marts 2011

Lusi

Tennamor skriver:

Luna er her hos mig, så hun kommer først ind og ser ham i aften sammen med farmand. Jeg har spurgt hende om hun skal besøge mor og Sirius i aften. Det siger hun nej til.. Men tror helt bestemt hun bliver glad for lille Sirius, hun snakker meget om, at mor har baby Sirius inde i maven 

Tror da pokker hun ik vil det.. Er da også noget underligt noget, at du står og siger i Ska besøge mor og Sirius, når han jo plejer at være i mors mave.. Heh.. Tosset moster tænker hun jo nok bare

Anmeld

13. marts 2011

Kruse90

Stort tillykke med den lille fyr
Glæder mig til at se billeder og læse FB

Anmeld

13. marts 2011

Lusi

Diana... skriver:

Det er bare i orden. Hvad siger storesøster til det lille vidunder. 

Ja som tenna skrev, så forstår hun det ik rigtig.. Hun har hele tiden sagt hun vil lege med lillebror Sirius og snakkede generalt bare meget om ham, men tror bestemt ik hun forstår han altså er kommet ud og bliver her Thomas og hende kommer først ind i aften, så er ret spændt..

Anmeld

13. marts 2011

SussieThyssen

Lykke86 skriver:

Tusind tak allesammen der skal nok komme fb senere, men ligenu er jeg så dopet, at jeg ik rigtig magter Men Sirius har det godt. Han er en lille fighter og kom til verden i et stort, kraftigt skrig! Han ligger i alm. Vugge, dog med sonde, men er sgu dejligt, at slippe for kuvøse.. Jeg selv har det også godt igen, efter han blev forløst.. Så blev det alligevel til en lille fb men nu vil jeg smutte ned til vores prins

Stoort tillykke søde ven
Godt at I begge kom helskindede igennem det hele og den lille fyr er så stærk som han er og har fightervilje.
Jeg glæder mig til FB og billleder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.