Lykke86 har født.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. marts 2011

Diana...

Så har Lykke født sin lille dreng efter en meget hård graviditet, Hun havde termin den 19 maj så det jo en del før tid men hun havde vidst fået svangerskabsforgiftning så vidt jeg kunne forstå. 

Nå det kan hun jo selv lige fortælle om når hun kommer på. 

STORT TILLYKKE MED JERES LILLE DRENG OG STORT TILLYKKE TIL STORESØSTER OGSÅ  

Håber i alle har det godt kæmpekram her fra. 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

2721

Stort tillykke

Anmeld

13. marts 2011

<3

Ja det er et stykke tid før men nogen gange er det bare vigtigt at få barnet hurtigt ud!Stort tillykke!!

Anmeld

13. marts 2011

Diana...

Kirle skriver:

Ja det er et stykke tid før men nogen gange er det bare vigtigt at få barnet hurtigt ud!Stort tillykke!!

Ja det er det nemlig og heldigvis har de det begge godt efter hvad jeg kunne læse 

Anmeld

13. marts 2011

Rosa

Tillykke med den lille fyr  Og velkommen til mor-land 

Anmeld

13. marts 2011

<3

Diana... skriver:

Ja det er det nemlig og heldigvis har de det begge godt efter hvad jeg kunne læse 

Det var dejligt at høre! For det er naturligt det første man tænker på når det skal gå hurtigt nemlig om det nu gårSå vil jeg bare glæde mig til fb

Anmeld

13. marts 2011

Lulle25

Tillykke med den lille dreng

Anmeld

13. marts 2011

Lusi

Tusind tak allesammen der skal nok komme fb senere, men ligenu er jeg så dopet, at jeg ik rigtig magter Men Sirius har det godt. Han er en lille fighter og kom til verden i et stort, kraftigt skrig! Han ligger i alm. Vugge, dog med sonde, men er sgu dejligt, at slippe for kuvøse.. Jeg selv har det også godt igen, efter han blev forløst.. Så blev det alligevel til en lille fb men nu vil jeg smutte ned til vores prins

Anmeld

13. marts 2011

Diana...

Lykke86 skriver:

Tusind tak allesammen der skal nok komme fb senere, men ligenu er jeg så dopet, at jeg ik rigtig magter Men Sirius har det godt. Han er en lille fighter og kom til verden i et stort, kraftigt skrig! Han ligger i alm. Vugge, dog med sonde, men er sgu dejligt, at slippe for kuvøse.. Jeg selv har det også godt igen, efter han blev forløst.. Så blev det alligevel til en lille fb men nu vil jeg smutte ned til vores prins

Hvor er det dejligt at høre Lykke han er da bare sej den lille mand ja og dig også. Glæder mig til at se billeder og høre mere 

Anmeld

13. marts 2011

Lusi

Diana... skriver:

Hvor er det dejligt at høre Lykke han er da bare sej den lille mand ja og dig også. Glæder mig til at se billeder og høre mere 

Ja kan ik ligge billeder ind direkte fra min iPhone så det bliver først, når jeg kommer til en pc engang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.