min elskede momse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2011

nilletøz

CamillaRH skriver:

Det er simpelthen så trist sådan noget

Min farmor døde for 6 måneder siden, hun fik dement(staves) kunne godt huske os. dog ikke hvad man fortalte hende. jeg var nede og besøge hende på plejehjemmet for jeg kom høj gravid. og der spurgte hun kort tid efter vi havde snakkede om fødslen osv. Er du gravid. Hun røg også en masse smøger, og var altid frisk. Så det var meget svært at forholde sig til.

Det samme med min morfar, hans var bare i en sværre grad. Han kunne ikke rigtig skenle mellem virkelig mennesker og billeder. fx. vi sad ved siden af ham, også ville ha' gi' os chokolade men istedet for at spørge os spurgte han billederne..

Håber at din "momse" snart for fred. Det slet ikke til at holde ud at se dem ha' det på den måde...

En kæmpe krammer herfra

Ja det er bare så trist!!

Puha 6 mdr siden, det er jo ikke så lang tid siden...

Min mosme var lige på samme måde som din farmor..

Min momse, kunne dog også gentage mange af de ord vi sagde, men nu siger hun intet! 

Det med at skelne med virkelighed, har min momse også været igennem, hun snakkede bare med sig selv, når hun så sig i spejlet, så det blev dækket til..

Åhh ja det er svært at se på... Jeg hader den sygdom!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2011

SD21

nilletøz skriver:

Åhh tak hvor er du sød.. 

Ved hvor svært det kan være at skrive noget tilbage, jeg har været rigtig længe om at forstå hun snart skal væk herfra

Ja, sådan er det næsten altid. Min farmor døde af kræft for to-tre år siden og det gik ikke op for mig før 2-3 dage før hun døde. - Jeg havde nok lidt en tanke om at hun var udødelig og den tror jeg automatisk man har i mange sammenhænge, hvor det er meget nære mennesker, som man elsker virkelig højt !

Puha, jeg ved hvordan du har det !

Anmeld

13. marts 2011

nilletøz

MarianneSonne skriver:

Det er bare så hårdt at se sine kære bliver så dårlig. Håber hun får fred, selvom det er hårdt at sige. Men det er sagt en

til dig

www.stjerneleg.dk

Ja det er det sku, især når man ved hvordan de har været før de blev syge...

Tak jeg ved hvad du mener!

Anmeld

13. marts 2011

nilletøz

SD21 skriver:

Ja, sådan er det næsten altid. Min farmor døde af kræft for to-tre år siden og det gik ikke op for mig før 2-3 dage før hun døde. - Jeg havde nok lidt en tanke om at hun var udødelig og den tror jeg automatisk man har i mange sammenhænge, hvor det er meget nære mennesker, som man elsker virkelig højt !

Puha, jeg ved hvordan du har det !

Åhh den kræf der, den er altså også bare styg! 

Ja jeg har det på samme med, tror nemlig at det først det rigtig går op for mig når det er meget tæt på...

Har selv mistet en søster og moster pga kræft, og det er også bare svært at forstå.. Min søster blev 23år min moster var nogen af 40år.. 

Anmeld

13. marts 2011

SD21

nilletøz skriver:

Åhh den kræf der, den er altså også bare styg! 

Ja jeg har det på samme med, tror nemlig at det først det rigtig går op for mig når det er meget tæt på...

Har selv mistet en søster og moster pga kræft, og det er også bare svært at forstå.. Min søster blev 23år min moster var nogen af 40år.. 

Ej, puha ! Hvor har du altså været uheldig !

Ja, det er virkelig også en forfærdelig sygdom - hun svandt også bare mere og mere ind, stoppede med at spise og kunne ingenting Hun var til sidst kun knogler med skind på

Anmeld

13. marts 2011

nilletøz

SD21 skriver:

Ej, puha ! Hvor har du altså været uheldig !

Ja, det er virkelig også en forfærdelig sygdom - hun svandt også bare mere og mere ind, stoppede med at spise og kunne ingenting Hun var til sidst kun knogler med skind på

ja det har jeg hvis jeg selv skal sige det..

Min søster døde den 16/7-2000 og lige siden den dag, er der altid sket et eller andet, en er måske kommet til skade, eller en til er død..!

Min søster vidste til sidst at der ikke var mere at gøre. 

Det var rigtig svært at komme videre i livet, jeg var bare 16 år! 

Anmeld

13. marts 2011

SD21

nilletøz skriver:

ja det har jeg hvis jeg selv skal sige det..

Min søster døde den 16/7-2000 og lige siden den dag, er der altid sket et eller andet, en er måske kommet til skade, eller en til er død..!

Min søster vidste til sidst at der ikke var mere at gøre. 

Det var rigtig svært at komme videre i livet, jeg var bare 16 år! 

Ej, det må virkelig være forfærdeligt !

Åh, hvor jeg føler med dig !

Anmeld

13. marts 2011

nilletøz

SD21 skriver:

Ej, det må virkelig være forfærdeligt !

Åh, hvor jeg føler med dig !

Tro mig det var det fandme også, har tit skældt min søster ud for at forlade mig så tidligt, vi havde så mange ting vi skulle nå...

jeg havde enda lovet hende at jeg skulle føde 1 barn for hende, når hun var blevet rask! Ved godt man ikke må..

Anmeld

13. marts 2011

SussieThyssen

Du får et stort trøsteknus..det er helt sikkert.
Prøv at huske de gode dage, dengang hun var din elskede Momse, og det hylster hun er nu, hvor hun er blevet væk for sig selv.
Det er så hårdt at miste dem man elsker, men i det mindste har du dog haft hende i mange år.
Der er stadig så meget man vil dele, fortælle og opleve sammen, men livet er jo ikke altid sådan.

Jeg vil tænde et lys for din mormor og dig og ønske for jer, at I engang igen vil mødes, hvor I kan se ind i hinandens øjne og føle at I kender hinanden.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. marts 2011

SD21

nilletøz skriver:

Tro mig det var det fandme også, har tit skældt min søster ud for at forlade mig så tidligt, vi havde så mange ting vi skulle nå...

jeg havde enda lovet hende at jeg skulle føde 1 barn for hende, når hun var blevet rask! Ved godt man ikke må..

Ja, det er også meget tidligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.